U mjesec dana pretkampanje stranke i nezavisne liste na plakate i oglašavanje u tiskanim medijima potrošile su više oko 5,6 milijuna kuna, od čega se 70 posto odnosi samo na HDZ i Kukuriku koaliciju. Samo prvoga dana službene kampanje, 17. studenoga, vladajuća stranka na oglašavanje je potrošila više od 1,5 milijuna kuna, odnosno dvostruko više od oporbene četvorke. Iz toga proizlazi da je na izbornu promidžbu do 18. studenoga HDZ potrošio 3,57 milijuna kuna, a Kukuriku koalicija 2,6 milijuna kuna. Budući da prema novom zakonu stranke mogu potrošiti maksimalno 15 milijuna kuna, proizlazi da je HDZ već potrošio više od 20 posto novca.
Poseban račun
Pokazala je to analiza GONG-a i Transparencyja koji će kao i na proteklim izborima pomno analizirati koliko će se novca ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....