SULUDO

Turistkinja dovela Hrvata do ruba živaca: ‘Došla je iz jedne od najbogatije zemlje svijeta i zbog kapi vina me traži 35 eura!‘

‘Događaj od sinoć je kap koja je prelila čašu. I to doslovno!‘

Boris Šunjić

 Nikša Stipaničev/Cropix

- Jako mi je žao što ne postoji nekakav Google review ili Tripadvisor gdje bi ugostitelji mogli ocjenjivati goste. Da budemo u ravnopravnom položaju! - s tim je riječima Boris Šunjić, šibenski ugostitelj, na svome facebook profilu poentirao bizarni događaj s norveškom gošćom u jednom od svoja dva restorana, piđe Šibenski.hr.

- Događaj od sinoć je kap koja je prelila čašu. I to doslovno! - revoltiran je Šunjić i opisuje kako je izgledalo ‘inteligentno rješenje iz zemlje Vikinga‘:

- Jedna od gošći, iz države zvane Norveška, iz grada zvanog Oslo, (njenu fotografiju i podatke imamo i normalno, nećemo ih objaviti) stigla je danas u lokal (i to taksijem kojeg je sigurno platila 15-ak eura) da joj platimo 35 eura, koliko vrijedi njena uništena haljina. I to tako što je jedna kapljica, nakon što joj je konobar ulio čašu crnog vina, ostala s vanjske strane i kapnula na njenu haljinu.

Ne vjerujući šta mu se događa, voditelj lokala postavio joj je dva pitanja:

- Kad vam već plaćam 35 eura, mogu li barem vidjeti tu haljinu?

- Ne, ostala je u hotelu! Tko će mi platiti taksi tamo i nazad? - odgovorila je.

- Je li ovakav zahtjev normalan, odnosno uobičajen u vašoj državi, bilo je drugo pitanje voditelja.

- Pa, baš i ne, rekla je ‘oštećena‘ gošća.

- Normalno da smo joj platili tih 35 eura, kako se, kao i mnoštvo drugih nesretnih i isfrustriranih kojima su to rijetki trenutci kada mogu dobiti na važnosti, ne bi iživljavala na nama preko Google review-a, Tripadvisor-a i sličnih internetskih platforma koje služe za ucjene, navodi Boris Šunjić.

U nastavku objave, lamentira o tome da se u svojih 58 godina života bavio s različitim poslovima. Lijepim, ružnim, i jako ružnim.

- Međutim, ružnijeg od masovnog, sezonskog ugostiteljstva još nisam vidio. Strava, najblaže rečeno. No, to je moj izbor, moj problem i nikakav razlog za kuknjavu. Idemo raditi dalje, zaključio je Šunjić.

Dovest ćemo apsurd do još tanje niti, pa dodajemo: premda je postupak norveške turistkinje takav da se čovjek prekrsti lijevom i desnom, u tome kao da ima traga opjevane skandinavske korektnosti, da ne kažemo poštenja. Sudeći po traženom obeštećenju od 35 eura, damina haljina vrlo je jeftin komad, vjerojatno kupljen u poznatom švedskom tekstilnom lancu trgovina. I hvala joj što je ipak za razmjerno nevelik novac izreklamirala moć samo jedne kapi dobrog, gustog dalmatinskog crnjaka!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. kolovoz 2024 10:19