KOLAPS KULTNOG BRENDA

Tupperware propada, a ono što se događa u Hrvatskoj valjda ne može objasniti ni centrala!

Glavni je problem što mladi kupci u Tupperwareu nisu prepoznali kompaniju koja je održiva
 Getty images via AFP

Kultni brend Tupperware u svom je priopćenju poručio kako sumnjaju da tvrtka može dugoročno nastaviti poslovanje. Glavnim problemom smatra se to što ne mogu privući mlade potrošače, pa je vrijednost njihovih dionica u godinu dana pala za čak 90 posto.

Ugroženo poslovanje tvrtke stare 77 godina ipak neće utjecati na dostupnost njezinih proizvoda u Hrvatskoj. Direktorica varaždinske tvrtke Jesen Usluge, koja je jedan od dvaju hrvatskih ovlaštenih Tupperware zastupnika, u kratkom je razgovoru za Jutarnji list rekla kako nisu dobili nikakvu informaciju o promjenama do kojih bi moglo doći uslijed ovih događaja.

- U ovom trenutku nisam kompetentna davati informacije o tome, ali mogu potvrditi da se kod nas i dalje mogu nabaviti Tupperwareovi proizvodi - poručila je.

Kada se usporedi broj kupaca s prethodnim godinama, dodala je, ne može se primijetiti nikakva značajnija promjena - nije došlo ni do smanjenja ni do povećanja potražnje i prodaje, a novih kupaca uvijek ima. Podaci s Fine pokazuju da su ukupni prihodi varaždinske tvrtke Jesen Usluge 2021. godine bili 16,187.859 kuna, što je nešto više od 100 tisuća kuna više nego godinu ranije. Ipak, neto dobit je bila čak 722.177 kuna manja nego 2020. godine.

U slučaju riječke tvrtke Procella, koja je drugi ovlašteni zastupnik Tupperwarea u Hrvatskoj, rasli su i prihodi i dobit. Konkretno, prihodi su se s 9,102.861 kuna 2020. godine povećali na 9,226.149 kuna, dok je dobit nakon oporezivanja iznosila 567.787 kuna, odnosno 56.551 kunu više nego u prethodnom razdoblju.

Iako se čini da hrvatski ljubitelji Tupperwareovih proizvoda zasad mogu biti mirni, ostaje činjenica da loše poslovanje tvrtke i to dovodi u pitanje. Iz Tupperwarea su poručili da rade na pronalaženju financijskih sredstava kako bi opstali, a kao neke od metoda za smanjenje rashoda spominju smanjenje broja zaposlenih i broja nekretnina. - Poduzimamo hitne mjere kako bismo pronašli dodatne izvore financiranja i riješili financijsku situaciju - rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez.

Najveći izazov koji do sada nisu uspjeli riješiti, a koji se smatra glavnim razlogom za ovako veliki pad vrijednosti dionica, je popravljanje narušenog imidža. Mladi kupci u Tupperwareu nisu prepoznali kompaniju koja je održiva, iako su u svoj asortiman uključili materijale poput stakla, nehrđajućeg čelika i reciklirane plastike. Ni naglašavanje da njihovi proizvodi pomažu smanjiti količinu bačene hrane nije pomoglo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. rujan 2024 08:22