Završeni su radovi na sanaciji Domovinskog mosta, izvodili su se deset mjeseci, koštali 13,5 milijuna kuna i bili su prvi nakon 2007. kada je most napravljen, istaknuo je zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević koji je u utorak obilježio završetak radova.
"Ovo je bilo prvo gradilište koje sam otvorio nakon što smo preuzeli vlast", podsjetio je gradonačelnik Tomašević i izvijestio da je na Domovinskom mostu saniran biciklističko-pješački dio, a napravljena je i konstrukcijska sanacija.
Sanacija mosta završena je još krajem prošlog tjedna i odmah je pušten u promet, pa je danas, kako je rekao, iskoristio priliku zahvaliti svima koji su na tom mostu radili.
Gradonačelnik je napomenuo da je Domovinski most napravljen 2007., a nakon toga je jedino 2012. napravljena jedna manja rekonstrukcija u sklopu jamstvenog roka, pa je njene troškove pokrio izvođač radova.
Istaknuo je da bi održavanje mostova trebalo ići periodički, a ne čekati par desetljeća, pa onda nakon jednog i drugog potresa "reći - pa što sada?"
Iz grada stoga, naglasio je, žele sukladno uputama Ministarstva graditeljstva mostove održavati periodički, ulagati u njih i napraviti ih potresno otpornijima i to ne samo nove, nego posebice i starije mostove kako Zagreb ne bi zatekao potres kakav ga je zatekao prije dvije godine.
Tomašević je naglasio da su ovi radovi na sanaciji Domovinskog mosta, koji su koštali 13,5 milijuna kuna, "nastavak priče" i njegove najave da će do kraja mandata potrošiti oko 400 milijuna kuna za ulaganja u sanaciju i posebice konstrukcijsko ojačanje svih mostova u Zagrebu. Dio tog potrebnog novca financirat će se iz gradskog proračuna, a dio iz EU fondova.
Naveo je da su jučer na tu temu imali dobar sastanak s ministrom mora, prometa i infrastrukture Olegom Butkovićem, razgovarali su i o financiranju mostova, ali i o nekim drugim prometnim projektima u Zagrebu vezano za javni i cestovni prijevoz.
Najavio je da će o tome u sljedećih nekoliko tjedana razgovarati s ministrom Butkovićem kako bi krenuli u realizaciju nekih od tih zajedničkih projekata, a jedan od njih bit će svakako i rekonstrukcija te sanacija zagrebačkih mostova koji su u dosta lošem stanju jer se desetljećima u njih nije dovoljno ulagalo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....