INMA MEDIA AWARDS

Svjetske nagrade za izdanja Hanza Medije: Slobodna te Jutarnji i Cropix osvojili prvo i drugo mjesto

Izdanja Hanza Medije na najvećoj svjetskoj dodjeli medijskih nagrada osvojili nagrade
Izložba Zagreb - grad koji treba našu ljubav
 Zeljko Puhovski/Cropix

Na 84. dodjeli godišnjih svjetskih medijskih nagrada INMA Global Media Awards izdanja Hanza medije osvojila su vodeće nagrade: Slobodna Dalmacija prvo mjesto za projekt Sudamja 2020: "Guštajte na fešti iz tinela" u kategoriji projekata/rada za dobrobit zajednice u konkurenciji regionalnih brendova, a Jutarnji list i Cropix za izložbu fotografija potresa "Zagreb - grad koji treba našu ljubav" u kategoriji čiji je naziv "Najbolji način da se kroz event gradi medijski brend" u konkurenciji nacionalnih brendova.

Međunarodno udruženje novinskih medija (INMA) globalna je zajednica vodećih novinskih medijskih kuća na svijetu s više od 16.000 članova u 850 medijskih kuća u više od 70 zemalja. INMA globalne svjetske medijske nagrade dodjeljuje redovno od 1937. godine.

Natječaj Međunarodnog udruženja novinskih medija (INMA) za 2021. prikupio je 644 prijave iz 212 medijskih kuća vijesti u 37 zemalja. Finalisti potječu iz Afrike, Azije / Pacifika, Europe, Latinske Amerike i Sjeverne Amerike.

INMA je dodijelila nagrade među 290 finalista na natječaju INMA Global Media Awards, s jasnim temama dosega pandemijske zajednice, stvaranja brenda, pretplata i inovacija na medijskom tržištu.

Projekt Jutarnjeg lista se našao se na listi INMA-e među šest najboljih, i to uz The Wall Street Journala, Timea, The Economic Timesa, Hindustan Timesa i Jagran Prakashana. Jutarnji list je osvojio drugo mjesto iza pobjednika Hindustan Timesa, a ispred The Wall Street Journala.

"Zagreb – grad koju treba našu ljubav", izložba Cropixovih fotoreportera koji su snimali zagrebački potres i posljedice koje je ostavio mogla se pogledati prošle jeseni na Europskom trgu, i za nju je vladao velik interes posjetitelja.

Naši su autori snimali neposredne reakcije nakon zagrebačkog potresa, uplašene ljude na ulici, nesigurnost, zabrinutost, grad koji se urušava pod ciglama, njegove krhotine, ali i grad koji se pokušava polako oporaviti od šoka. Neke su od tih fotografija prava mala remek-djela u kategoriji ulične umjetnosti.

Slobodna Dalmacija je kroz projekt "Guštajte na fešti iz tinela" obradila feštu svetog Duje u uvjetima pandemije i nemogućnosti da se najvažnija splitska fešta održi uživo. Slobodnoj Dalmaciji stoga je pošlo za rukom spojiti nespojivo – sav onaj šušur s Rive, sve one zvukove klepetuša, sav onaj ugođaj premjestiti u dnevne boravke, tinele, svih onih koji su željni tradicije.

Kampanja je prvo pokazala da Split, unatoč pandemiji, itekako živi. A kako bi se javnosti što vjernije približio ugođaj koji tradicionalno živi svakog 7. svibnja, online joj je ponuđeno sve što se inače moglo vidjeti i doživjeti na Rivi. Od filma "Split i Sveti Duje", prenošenja svete mise održane u katedrali svetog Duje na portalu Slobodne Dalmacije, interaktivnog kviza koji je angažirao ljude, potaknuo ih da preispitaju svoje znanje o splitskom svecu i njegovoj fešti, do angažmana onih najmlađih – velike izložbe dječjih radova "Moj sveti Duje".

Sve to moglo se pronaći dodirom prsta ili klikom miša. I, što je najvažnije, iz sigurnosti svojeg doma.

Slobodna Dalmacija je osvojila prvo mjesto ispred medijskih kuća poput Times of India na drugom mjestu i Calgary Heralda na trećem mjestu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 23:27