Hrvatska narodna banka (HNB) putem javnog je natječaja nedavno dodijelila posao anketiranja stranih i domaćih turista vrijedan 4,2 milijuna kuna s PDV-om agenciji za istraživanje tržišta za koju postoji opravdana sumnja da je lažirala reference na temelju kojih je i pobijedila na natječaju, otkriva Nedjeljni Jutarnji.
HNB je 1. travnja raspisao natječaj u kojem je tražio uslugu istraživanja potrošnje inozemnih putnika u Hrvatskoj i domaćih turista u inozemstvu, što je poprilično važan i zahtjevan posao koji utječe na ukupnu platnu bilancu Hrvatske i bruto društveni proizvod. Riječ je, zapravo, o poslu anketiranja stranih turista na izlasku iz zemlje na cestovnim graničnim prijelazima te u zračnim i trajektnim lukama, a manjim dijelom se anketiraju i domaći...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....