Član posade potonulog tegljača Bourbon Rhode tvrtke Bourbon Offshore, čije je tijelo pronađeno u ponedjeljak u Atlantskom oceanu, nije 39-godišnji kapetan Dino Miškić, za kojim potraga još uvijek traje, doznaje Dnevnik Nove TV. Identitet pronađenog pomorca nije otkriven zbog dogovora s njegovom obitelji, a činjenica da nije riječ o Šibenčaninu Miškiću njegovoj obitelji ulijeva nadu da bi ga ipak mogli pronaći živog, kao što su već pronađena trojica preživjelih članova posade.
Iz tvrtke Bourbon Offshore rekli su da je tijelo locirao jedan od zrakoplova koji sudjeluju u potrazi za članovima posade tegljača koji je potonuo u teritorijalnim vodama Martiniquea. Jedan od pet brodova uključenih u operaciju sudjelovao je u izvlačenju tijela.
Miškićeva obitelj ne gubi nadu i vjeruje da će se Dino vratiti kući. "Mati mu kaže: Nemoj plakati. Molim te, okreni ton, malo se nasmij. Živ je on! Srce materino kaže da je on živ!", rekao je za Dnevnik Nove TV Mario Miškić, otac nestalog kapetana.
Potraga za njim i ostalih devet nestalih pomoraca nastavlja se, a u njoj sudjeluju sve raspoložive snage francuskih i američkih vlasti. Mjesto ove teške nesreće već se četiri dana pretražuje i iz zraka.
- Naše misli i molitve su uz obitelji i prijatelje naših pomoraca. Ova tragedija pogodila je sve zaposlenike Bourbona koji pružaju podršku obiteljima pomoraca. Ostajemo potpuno mobilizirani kako bismo pronašli preostale članove posade. Želio bih zahvaliti spasiocima i ekipama Kriznog stožera na neumornom i predanom radu, izjavio je izvršni direktor Bourbon Offshore Gaël Bodénès.
Kum i najbolji prijatelj Dine Miškića: 'Na popravku broda nisu popravili gdje je curilo more...'
Joško Mrvica, kum i najbolji prijatelj Dine Miškića, rekao je za Morski.hr što zna o nesreći broda Bourbon Rhode.
- Prije dva dana došao sam u Sydney, kad sam saznao od (Dinine) žene da ne zna ništa o mužu ni što se događa. Rekao je da su oduvijek imali problema s tim brodom jer je brod bio 12 godina u Nigeriji. Nakon toliko godina Nigerije, išli su na Las Palmas, gdje je bilo dokovanje i popravak broda te je brod trebao ući u novi charter 3. listopada. Na dokovanju nisu popravili gdje je upravo curilo more, a firma je forsirala moga kuma da mora stići u Georgetown 3. listopada, rekao je Mrvica za Morski.hr.
- Prvo, brod nije imao dovoljno goriva za izbjegavanje tog uragana koji je bio ogroman. Jedina šansa je bila da ide punom brzinom i da tako dođe na vrijeme u Georgetown, što bi značilo da je morao ići ispred uragana, ali u međuvremenu, zbog curenja mora, stao je jedan motor gdje više nije bilo mjesta za povratak. To vam je profesionalna informacija i naš svakidašnji problem zbog cijene nafte, nastavio je i dodao da je tvrtka uvijek bila "škrta" te da nije popravljala brod. - U tvrtki rade francuski laici koji nemaju veze o ničemu pa je zbog toga jako puno pomoraca dalo otkaz i prešlo na drugu firmu.
Mrvica je rekao da ga je vijest o nesreći kuma "zgazila".
- Meni je zbog ove situacije oduzeta komanda broda jer sam kao kapetan psihički uništen, predao sam komandu. Moja tvrtka mi je dala punu podršku što mi god treba. Vraćam se u Hrvatsku ako moja kuma to poželi i ako treba pomoći jer zasad nemam koristi biti kući. Ne mogu ništa napraviti čak iako sam kući. Dapače, tvrtka mi je dala sva raspoloživa sredstva i pomoć, ako mi treba bilo što, pa tako i povratak, rekao je.
- Ova vijest me zgazila i ne mogu vjerovati da se to dogodilo mome kumu zbog jedne tube silikona i nemara Bourbona. Dino nije imao izbora jer je kriza u tom sektoru i zbog kredita stana i troškova, morao je raditi za Bourbon.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....