NEKI SE VEĆ GRADE

Što nakon Pelješkog mosta? Izdvojili smo pet megaprojekata, dva su teška više milijardi kuna

Izdvojeni projekti za Hrvatsku i njen turizam o kojem je, sad je to jasno, posve ovisna, pa za nas, u ekonomskom smislu, znače opstanak
Početka radova izgradnje druge cijevi tunela Učka
 Matija Djanjesic/Cropix
Izdvojeni projekti za Hrvatsku i njen turizam o kojem je, sad je to jasno, posve ovisna, pa za nas, u ekonomskom smislu, znače opstanak

Pelješki most je "otvoren" u "visokoj roh - bau" fazi, pa je za naslutiti da će se za otprilike godinu dana, kada i pristupne ceste budu gotove, do krajnjeg juga Hrvatske stizati mimo Neuma, dosadnih čekanja i provjera na graničnim prijelazima, piše Slobodna Dalmacija.

Konstatiramo da se jedan veliki i za Hrvatsku iznimno značajni infrastrukturni projekt, privodi kraju. A, što je s ostalima?

Autocesta do Dubrovnika

Prvi je autocesta do Dubrovnika. Planira se gradnja od postojećeg čvora Metković do Osojnika. Prije toga, radilo bi se na brzoj cesti od Zračne luke Dubrovnik do Dubrovnika i spoja s Osojnikom, kako bi Grad konačno bio najbolje povezan i sa Čilipima i sa autocestom do doline Neretve, no sve je još na dugom štapu.

image
Od čvora Ploče -...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:35