60 MILIJARDI 'IMPRESIJA'

STIGLE KONAČNE BROJKE: INTERES ZA HRVATSKU ZBOG VATRENIH ENORMAN 'Oni su nas u mjesec dana ispromovirali više nego svi mi skupa od osnutka države'

 
Trenutak tijekom dočeka Vatrenih u Zagrebu nakon povratka iz Rusije
 Neja Markičević / CROPIX

Konačne brojke o internetskom interesu za Hrvatsku nakon osvajanje drugog mjesta na Svjetskom nogometnom prvenstvu pratio je Tomislav Grubišić, glavni izvršni direktor tvrtke Mediatoolkit i suosnivač agencije Degordian.

Grubišić je statistiku vezanu uz Hrvatsku pratio iz dana u dan te rezultate objavio na Facebooku.

Prema njegovim riječima, naši nogometaši postigli su promocijom Hrvatske više u mjesec dana "nego mi svi skupa od osnutka države - više od svih institucija, kampanja, PR-a u 28 godina."

Konačna brojka iznosi oko više od 60 milijardi impresija, odnosno pregleda članaka u kojima se spominje Hrvatska.

Ovaj broj znači oko deset pregleda po svakom od tri milijarde korisnika interneta. Što se lokalnih publikacija tiče, u Hrvatskoj je objavljeno nekoliko tisuća članaka na temu nositelja srebrne medalje Svjetskog prvenstva.

Grubišić također tvrdi da bi rezultati pretraga i pripadajuća im statistika bili neusporedivo slabiji, čak 'tisuću puta manji' - da je Hrvatska zapela u osmini finala.

Izvršni direktor Mediatoolkita je procijenio i da je za uspjeh hrvatskog nogometa čulo i čitalo od dvije do dvije i pol milijarde ljudi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 12:15