ZAGREB - Magazin Like!, najveći i jedini vodič za svakodnevni život na hrvatskom tržištu, ove će nedjelje izaći pedeseti put.
Muzeji, koncerti, kino...
Za svoj okrugli broj odlučili smo nagraditi svoje čitatelje. Pripremili smo zaista bogati fond nagrada: u suradnji sa srebrnarnicama Argentum poklanjamo 50 komada prekrasnog nakita, ukupne vrijednosti 25 tisuća kuna. Pobrinuli smo se i za to da ovaj lipanj provedete uzbudljivije nego ikad: darujemo po 50 ulaznica u nekoliko zagrebačkih muzeja, karte za festival Reflektor, za projekciju filma u Cineplexxu, a 50 sretnika osvojit će CD Nine Badrić.
Kako se prijaviti i osvojiti nagrade doznajte u nedjelju u Like!-u. Ukupno ćemo nagraditi čak 350 čitatelja, pa su šanse za osvajanje neke od nagrade veće nego ikad. Like je počeo izlaziti prije nešto više od četiri godine i od prvog je dana pokazao da lifestyle temama pristupa drugačije od ostalih. Izbore najboljih veterinara, stomatologa, liječnika radimo tako da sami djelatnici te struke biraju najbolje među sobom, dok preporuke restorana, slastičarnica, pizzerija uvijek prepustimo kuharima koji o hrani ipak znaju najviše. Glas dajemo i običnim potrošačima, zbog kojih uslužne djelatnosti i trgovci uostalom i postoje. Razotkrili smo na desetke potrošačkih prevara: lažne akcije u trgovinama, taksiste koji varaju turiste, proizvode koji su lažno deklarirani kao hrvatski... Svaki naš specijal rezultirao je akcijom prozvanih, a zbog varanja potrošača neki su čak nakon tekstova u Like!-u platili kazne.
Slavljenički 50. broj posvetili smo navijanju i Europskom prvenstvu u Francuskoj - ne tablicama, rasporedima i formi igrača, to smo prepustili kolega ma iz sportske redakcije. Mi sm se bavili onime što će većina nas prolaziti u lipnju: kafićima u kojima se gledaju utakmice, čipsu koji se gricka uz pivo, televizorima na kojima se lopta najbolje raspoznaje, dućanima koji prodaju majice i ostale rekvizite... Pronašli smo i nekoliko ljudi koji ne propuštaju niti jednu utakmicu reprezentacije, bilo na stadionu ili pred televizorom, to su ljudi koji žive za sučev zvižduk. Među njima je i baka Štefanija (78) iz sela Prgomelje pokraj Bjelovara. Pozirala nam je u navijačkom dresu i priznala: radije gleda utakmice nego sapunice!
Agencije za nekretnine
Osim nogometom, bavili smo se i društvenim mrežama. Čak i mi u redakciji, koja je u kasnim dvadesetima i ranim tridesetima, ne možemo pohvatati sve promjene koje se u online svijetu događaju. Pa smo obradili jednu po jednu društvenu mrežu i pronašli ljude koji su popularnost na webu uspjeli čak i unovčiti.
Naravno, ni pedeseti broj ne može proći bez istraživačkog specijala po kojima je Like! i postao prepoznatljiv. Testirali smo agencije za nekretnine. Kolegica, koja uistinu pokušava prodati stan, kontaktirala je više od 15 agencija. Neke joj uopće nisu odgovorile, neke su tražile ekskluzivno pravo zastupanja i da smanji cijenu za trećinu, dok joj je jedna već prvi tjedan dovela šest potencijalnih kupaca. Koje su se pokazale najprofesionalnijima, a s kojima se ne isplati poslovati, provjerite u nedjelju u 50. broju Like!-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....