Upravo što su dovršili novu podzemnu garažu u Koranskoj ulici, u nacionalnom distributeru energije, HEP-u, počelo se postavljati jedno važno pitanje, piše Globus .
Što ćemo, pobogu, u tu garažu parkirati?
Pa je državna kompanija, brže-bolje, raspisala krajem svibnja javni natječaj za obnovu voznog parka i još jednom odlučila financijski poduprijeti slabašnu automobilsku industriju.
Riječ je o nabavci kakve se ne bi postidjeli premijer Zoran Milanović niti ministar unutarnjih poslova Ranko Ostojić.
Ovaj drugi nedavno je ponovio natječaj za 153 terenca nakon što se javnost prepala da bi prikupljanje javnih ponuda, zbog nekih čudnih tehničkih specifikacija, moglo završiti malo preskupo za državu.
Ostojićev vozni park ipak se ne može mjeriti s apetitima HEP-a.
Ta je državna tvrtka posljednjim natječajem počela od autokuća prikupljati ponude za čak 973 vozila koja će rasporediti u Zagrebu, Osijeku, Splitu i Rijeci, i za koje će platiti čak 169 milijuna kuna novca zarađenog od domaćih potrošača.
Riječ je uistinu o impresivnom voznom parku.
Sudeći prema specifikacijama iz javnog natječaja oglašenog u Narodnim novinama, HEP je zatražio sljedeća vozila: 201 teretni i osobni automobil, 115 osobnih i teretnih vozila s dužim međuosovinskim razmakom, 114 osobnih vozila s kraćim razmakom, 217 furgona, 178 terenaca s ugrađenim tovarnim sandukom te 148 terenaca s hidrauličnom nadogradnjom.
Većina njih, stoji u papirima na Narodnim novinama, koristit će se za obavljanje terenskog posla pa bi vozila trebala biti opremljena za teže uvjete vožnje, ali je upitno iz kojeg razloga ovoj državnoj kompaniji uopće trebaju nova vozila.
HEP je, naime, poznat kao vlasnik jednog od najvećih voznih parkova u sustavu državih kompanija. Hrvatska elektroprivreda tako danas ima 4025 vozila u svojem vlasništvu, znači po jedan automobil na tri zaposlenika, čime je postala jedna od najmobilnijih kompanija u državnom vlasništvu.
...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....