PROZIVAJU MINISTRA BUTKOVIĆA

SDP-ovci I FRED MATIĆ PORUČILI IZ BJELOVARA 'Ako pruga Sv. Ivan Žabno-Gradec ne profunkcionira, ostat ćemo bez 200 milijuna kuna iz EU fondova'

Predrag Matić
 Bruno Konjević / CROPIX

Članovi bjelovarsko-bilogorskog SDP-a, uz potporu saborskog zastupnika te stranke Predraga Matića, ocijenili su u četvrtak na konferenciji za novinare u Bjelovaru da bi Hrvatska mogla ostati bez 200 milijuna kuna iz EU fondova ako se pruga Sv. Ivan Žabno-Gradec uskoro ne pusti u promet.

"Prema prvotnim planovima, pruga je trebala biti puštena u promet još prije godinu i pol, a otvorenje je već četiri puta odgađano. Nedavno je izišlo izvješće Europske komisije prema kojemu su Hrvatske željeznice najgore u Europi i najgore po povlačenju novca iz EU fondova. Očito je da ministar Butković ne zna voditi svoj resor i mi apeliramo na HDZ da nađe nekoga tko će ga znati voditi. Rokovi polako istječu, a kada isteknu, morat ćemo vratiti sav novac koji smo dobili i još ćemo platiti kamate", rekao je predsjednik SDP-a Bjelovarsko-bilogorske županije Tihomir Jaić.

Saborski zastupnik Fred Matić rekao je da je bio ministar u Vladi koja je pokrenula izgradnju pruge te je mislio da je već puštena u promet.

"Žalosno je što Bjelovarčani, što se prijevoza vlakom tiče, živi kao u kaubojskim vremenima. Putovati vlakom do Zagreba više od dva sata čak nije niti standard 20. nego 19. stoljeća. Kod vas, nažalost, vrijedi onaj vic: Idite vi vlakom, a mi ćemo pješice da brže stignemo", poručio je te dodao kako je siguran da bi pruga već bila u prometu da su bjelovarski gradonačelnik i bjelovarsko-bilogorski župan iz HDZ-a.

"Volio bih da nije tako, da ministri svoj posao rade sukladno Ustavu RH i da se zalažu za razvoj neovisno o političkim opcijama na lokalnoj razini, ali u stvarnosti je to drukčije", ocijenio je Matić.

Pruga Sv. Ivan Žabno-Gradec prva je pruga koja se nakon stanke od 40-ak godina počela graditi u Hrvatskoj. Vrijednost radova je 203 milijuna kuna, pri čemu se iz EU fondova financira 85 posto. Prema prvim najavama, pruga je trebala biti dovršena potkraj 2017. godine, no taj je rok prema posljednjim informacijama iz HŽ Infrastrukture odgođen na drugu polovicu ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 07:35