Sudeći prema rezultatima gledanosti, gledatelji su jučerašnji izborni dan, a posebno večer pratili prebacujući kanale i prateći tijek prebrojavanja glasova za lokalne čelnike naizmjence na sve tri nacionalne televizije. Izborna noć 2021., specijal nakon središnjih informativnih emisija, prvo je krenuo na HTV-u u 20 sati, dok su RTL i Nova TV startali u 22 i 22.30 sati.
Svi su tijekom jučerašnjeg dana imali i izvanredne vijesti te specijale koje su prvo počeli u 18 sati, dok su oko 19 sati izlazne ankete obznanili Nova TV i HTV, ali ne i RTL.
HTV je sa svojom maratonskom emisijom u trajanju od skoro četiri sata, koju su vodili Zrinka Grancarić, Mislav Togonal i Damir Smrtić, ostvario 8,1 posto prosječne gledanosti. No, oni se jedini koriste metodologijom mjerenja TV gledanosti AdScanner, koji prati rezultate dobivene od korisnika kabelskih televizija, a ne i onih koji program prate preko zemaljskog signala, dok drugi koriste mjerenje gledanosti agencije AGB Nielsen.
Tu je situacija već usporediva i prema njihovim podacima ispada da je RTL imao gledaniju izbornu noć, dakle specijal poslije 22 sata, od Nove TV koja je krenula sa svojim pola sata poslije. Tako je Mojmiru Pastorčić, Adriana De Vrgnu i Damiru Gregoret s njihovim stručnim sukomentatorima na RTL-u gledalo u prosjeku 5,1 posto, dakle gotovo 200 tisuća ljudi.
Noć odluke na Novoj TV, koju su vodile Sabina Tandara Knezović i Ivana Brkić Tomljenović, pratilo je nešto slabijih 4,2 posto gledatelja u prosjeku, također u svim dobnim skupinama, dok im je specijal u 18 sati, zajedno s izlaznim anketama imao 7,1 posto prosječne gledanosti.
Na Novoj TV ističu kako je, kad se gleda cijeli dan, njihov izborni program bio najgledaniji te ga je ukupno barem u jednom trenutku gledalo 1,3 milijuna ljudi (tu računaju i izvanredne vijesti, one redovne, Dnevnik i specijale). Prosječna gledanost njihova cjelokupnog izbornog dana bila je 6,6 posto, dakle gotovo 260 tisuća ljudi. Dnevnik Nove TV je ujedno bio najgledanija emisija dana s prosjekom od 13 posto, što znači da ga je jučer gledalo više od pola milijuna ljudi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....