PROMOCIJA HZZ-a

REKLAMA KOJA NIKOG U HRVATSKOJ NIJE OSTAVILA RAVNODUŠNIM Svi pričaju o spotu s Lanom Jurčević

 Screenshot YouTube

Hrvatski zavod za zapošljavanje objasnio je zašto je za snimanje promotivnoga spota, koji je u javnosti izazvao velike kontroverze i žustre diskusije, izabrao pjevačicu Lanu Jurčević.

Na medijsku su se kampanju, kako su kazali, odlučili zbog pravovaljanoga informiranja mladih, nezaposlenih ljudi. Vjeruju da će ovom kampanjom dobiti što veći broj kvalitetnih prijava, kako bi sredstva, kojih ima dovoljno, bila što bolje iskorištena. Partneri u kampanji, čiji je HZZ nositelj, jesu Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica.

"TV spot je izradila naša renomirana produkcijska kuća „Plavi film“ koja se javila na javni poziv i čije je rješenje odabrano. U spotu se primarno obraćamo mladim ljudima u dobi od 18-25 godina. Odabrali smo rješenje s Lanom Jurčević jer smatramo da je ona u svom javnom djelovanju kao poznata pjevačica upravo toj populaciji ima najveći broj fanova te se njenim pojavljivanjem u kampanje pojačava učinkovitost prenošenja poruke ciljanoj skupini. Dakle, odabrano je rješenje koje će najučinkovitije potaknuti mlade ljude da koriste mjere aktivnog zapošljavanja", kazali su iz HZZ-a za N1 televiziju.

"Namjera je da se ovom kampanjom zaposli veći broj nezaposlenih mladih osoba, a koje dosad nisu bile u dovoljnoj mjeri informirane o mjerama Zavoda za zapošljavanje. Sekundarno ističemo programe za zapošljavanje za poznatog poslodavca za poslove konobara, kuhara, sobarica i drugih turističkih operativaca. To su zanimanja koja su trenutno najtraženija na tržištu rada", objasnili su iz HZZ-a.

Inače, prema neslužbenim informacijama, cijena kompletne izrade spota iznosi 183.000,00 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 04:45