Povodom članka objavljenog na web stranicama jutarnji.hr, 09.05.2017. pod naslovom "NEVJEROJATNA ŽIVOTNA PRIČA JEDNOG OD NAŠIH NAJUSPJEŠNIJIH PODUZETNIKA 'Morao sam posuditi sto maraka za kaparu mog prvog polovnog Mercedesa 250'", na zahtjev za ispravkom netočne ili nepotpune informacije, objavljujemo priopćenje Odjela odnosa s javnošću tvrtke Star Import d.o.o.
"Članak sadrži nepotpune i netočne navode vezane za moguće lokacije poslovanja i zonu ovlaštenja našeg partera, tvrtke Jolly-Autoline d.o.o., koji mogu s obzirom na kontekst u kojem su korišteni, dovesti u zabludu naše klijente i partnere.
Nepotpun je navod da u Dubrovniku postoji servis, kao i onaj o skorom otvaranju poslovne jedinice u Zagrebu. Iako je oboje moguće i potpuno zakonito, kontekst sugerira da se radi o ovlaštenim servisima za vozila koncerna Daimler AG., što nije slučaj. Moramo napomenuti da se ne radi o lokacijama sa službenim ovlaštenjem proizvođača po bilo kojem kriteriju te nisu dio ovlaštene mreže Daimlerovih robnih marki na tržištu RH. Naime, tvrtka Jolly-Autoline d.o.o. jest ovlašteni prodajno - servisni centar za dio marki koncerna Daimler AG. i za sada posluje na dvije lokacije, u Dugopolju i u Zadru.
Ažuran popis ovlaštenih partnera s točnim lokacijama nalazi se na sljedećoj poveznici.
Dean Torti
Voditelj odjela odnosa s javnošću
Star Import d.o.o."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....