Čitateljica koja je za Jutarnji ispričala kako je paket, za koji je Hrvatskoj pošti platila dostavu u roku od jednog dana, na adresu kasnio čak 16 dana, definitivno nije iznimka, a u to smo se uvjerili kad su na mail Velike škrtice počeli stizati primjeri drugih naših čitatelja sa sličnim iskustvom dostave od te državne tvrtke.
U njenom slučaju riječ je bila o plaćenoj usluzi Paket24, koja garantira dostavu na adresu u roku od jednog dana, odnosno maksimalno 48 sati, no problem je što u stvarnosti to zapravo ne funkcionira, što nam je potvrdio još jedan naš čitatelj.
"Ne, gospođa definitivno nije jedina. Naručio sam paket iz Njemačke koji je putovao DHL-om, a lokalno ga je preuzeo Paket24. Navodni pokušaj dostave bio je 24. kolovoza, iako sam to jutro bio u stanu, ali nitko nije zvonio. Do danas stoji status da je pošiljka utovarena, međutim prema izvorima koje imam, pošiljka se i dan-danas 16. rujna, nalazi u Velikoj Gorici, u sortirnici. Nažalost, ovo nije prvi put da prolazim sličnu situaciju. Posljednji put morao sam kružiti kvartom i loviti dostavljača, kojeg sam na kraju našao i pronašao svoj paket u kombiju, a koji je prethodno vjerojatno samo "kliknuo" neuspjeli pokušaj dostave, iako nije niti pokušao predati paket", požalio nam se jedan čitatelj.
Iz Krka za Vrbnik
Jedna čitateljica je, pak, preporučeno pismo od HZZO-a, s doznakama za ortopedsko pomagalo, čekala od 30. srpnja do 11. rujna, a kad je napokon stiglo, doznakama je istekao rok za realizaciju.
"Nakon što je prošlo više od mjesec dana, poslala sam mail HZZO-u da provjerim što se događa s mojim doznakama, s obzirom na to da sam u međuvremenu čula kako im pada sustav i slične priče. Ispostava u Krku odmah mi je odgovorila da su odobrene doznake poslane 30. srpnja, i napisali su mi broj preporuke. Znači, poslano je iz Krka za Vrbnik na otoku Krku, otprilike 12 km. Poslala sam mail HP-u koji sam našla na njihovim stranicama. Naravno da do dana današnjeg nitko nije odgovorio. Zvala sam poštanski ured u Vrbniku, i sreća da je naša djelatnica pošte zaista super, odmah se dala u potragu za mojim pismom. Za nekoliko dana pismo je bilo kod nje u uredu", ispričala je, dodavši da se nada kako će u HZZO-u imati razumijevanja za njen slučaj.
Jedan Zagrepčanin nedavno je imao dvije neugodne situacije. Prvo je čekao na neki paket koji nikako nije stizao, a nakon što su ga u pošti obavijestili da je dostava navodno pokušana u nekoliko navrata, ali nikoga nije bilo kod kuće, prestali su s tim isprikama nakon što im je čitatelj objasnio kako na vratima ima kameru na kojoj se jasno vidi da poštar nije dolazio.
Nije bio doma
Druga situacija odnosila se na situaciju u kojoj mu je poštar, kad je bio na godišnjem, paket ostavio ispred ulaznih vrata, na suncu i kiši, koji je do njegova povratka kući na kraju bio uništen.
Gospođa koja je, pak, kćeri slala knjige iz Švedsku za Hrvatsku, od 24. kolovoza čeka isporuku, ali se ona ne događa.
"Kći je u nekoliko navrata zvala Poštu, a tamo su joj rekli da su joj pokušali dostaviti paket, ali da je nije bilo doma, no nisu znali objasniti zašto joj nije ostavljena nikakva obavijest. Potom su je uputili da paket ide tražiti u Veliku Goricu, a na kraju joj kazali kako ga ne mogu naći i kako je najbolje da uloži žalbu. Zbog toga što nije dobila knjige, moja kći nije mogla predati dva rada na fakultetu, a mene zanima tko će za to odgovarati?", ljutita je naša čitateljica.
Ništa sretniji nije bio niti čitatelj koji je naručio otopinu za kontaktne leće iz Njemačke. Paket je do Hrvatske stigao DHL-om bez problema, a onda ga preuzima HP, koji 5. rujna, tvrdi naš čitatelj, u sustav unosi informaciju da je pokušana dostava, ali da nikoga nije bilo kod kuće.
"Toga dana nisam dobio nikakav email ili SMS najavu, koja je uobičajena kod ovog tipa dostave, a niti je bilo tko pokucao na moja vrata. Od onda muk. HP se na telefon ne može dobiti, a njihov online alat za pritužbe... nemam riječi o njegovom korisničkom sučelju. Dakle, robu sam platio unaprijed, uključujući dostavu pred vrata, ali nemam nikakvu informaciju o njoj, nakon više od deset dana", požalio nam se.
Imate prijedlog za Veliku škrticu?
Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....