VELIKI IZAZOV

'RAČUNI STIŽU NAKON DATUMA DOSPIJEĆA PLAĆANJA' Turistički biser u najrazvijenijoj županiji suočen s nestašicom radnika zbog egzodusa u inozemstvo

 
Ilustracija
 Cropix

Stanovnici rubnih dijelova Pule u posljednje se vrijeme žale da im pošiljke (računi/pisma) sve rjeđe stižu pa se čak događa da računi dolaze nakon datuma dospijeća plaćanja. U razgovoru s poštarom, kako su novinarima Glasa Istre prepričali žitelji Štinjana, doznali su da je glavni krivac za to zapravo - kroničan manjak poštara.

Iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte tvrde pak da je, provjerom na terenu, utvrđeno da se na području Pule dostava obavlja svakodnevno i redovito.

- Ukoliko dolazi do poteškoća u dostavi to nikako nije pravilo već iznimka. Pozivamo sve korisnike usluga Hrvatske pošte da se u slučaju pojedinačnih nepravilnosti u dostavi obrate našoj Službi za korisnike na adresu e-pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili telefonom na 072 303 304. Služba za korisnike po primitku pritužbe na uslugu ili rad će u propisanim rokovima ispitati slučaj te korisniku dostaviti odgovor, navode iz Hrvatskih pošta.

No, priznaju da je Hrvatska pošta, kao uostalom i niz kompanija u zemlji, suočena s izazovom u pronalaženju zaposlenika na operativnim radnim mjestima.

- S obzirom da u svim županijama postoji uobičajena fluktuacija radnika, koja se nažalost povećava zbog odlaska radne snage u inozemstvo, potrebno je zapošljavanje dodatnog broja poštara, posebice tijekom sezone. Pula je (samo) jedno od područja na kojima trenutno zapošljavamo, poručuju iz HP-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 23:49