Avion CRJ 100 prijevoznika Austrian Airlines/Lufthansa, na letu iz Zagreba za Frankfurt, jutros je s polijetanjem iz Zračne luke Zagreb kasnio čak sat i pol vremena. Umjesto u 06.25 sati, avion je poletio u 07.55 sati. Zbog kašnjenja su bijesni putnici tražili da im se nadoknade troškovi leta, psovalo se, vikalo.
Prema riječima jednog od putnika, kulminaciju bijesa izazvao je kapetan aviona koji je izašao pred putnike i kazao im kako neće poletjeti dok se ne potpišu potrebni tehnički dokumenti za ispravnost aviona. Mnogi su putnici za svoje nedaće odmah okrivili osoblje zagrebačke Zračne luke. No, u službi za odnose s javnošću tvrde kako Zračna luka nije kriva za kašnjenje u polijetanju.
'Prema informacijama kolega iz operativnih službi Međunarodne zračne luke Zagreb, kašnjenje zrakoplova LH1405 nije uzrokovano propustom niti jedne službe Međunarodne zračne luke Zagreb. Navedeni zrakoplov je prema redu letenja trebao poletjeti u 06.25 sati, a poletio je u 07.55 sati. Kao razlog kašnjenja navedena je tehnika, međutim ona se ne odnosi na službe Međunarodne Zračne luke Zagreb.'
Kako neslužbeno saznajemo, do kašnjenja u polijetanju je došlo zbog tehničkog kvara na avionu. Kako Lufthansa u Zagrebu nema svoju tehničku ekipu čekalo se da kvar otklone stručnjaci domaće tvrtke s kojom kompanije ima ugovor o servisiranju.
Osim toga, čekalo se i da certificirana osoba te tvrtke potpiše dokument da je avion ispravan za let. Bez tog potpisa kapetan, sasvim opravdano, nije želio poletjeti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....