VELIKA ŠKRTICA

Pronašli smo najapsurdniji primjer shrinkflacije u Hrvatskoj. Evo što trgovački lanac radi s paketićima maramica...

Umjesto deset, pojedinačni paketić sad ima jednu maramicu manje pa potrošači kupovinom velikog paketa zapravo kupuju jedan paketić maramica manje
 Nikolina Vukovic Stipanicev/cropix/

Potrošači su već navikli da se smanjuju omekšivači, čokolade i sokovi, ali jedna naša čitateljica i članica naše Facebook grupe Velike škrtice dojavila nam je dosad najapsurdniji primjer smanjivanja proizvoda odnosno "shrinkflacije".

Naime, u Sparovoj joj je trgovini za oko zapelo veliko pakiranje maramica s deset manjih, pojedinačnih paketa, no ono što ju je "nasmijalo" bila je oznaka na paketu na talijanskom jeziku.

image

Veliki paket maramica u Sparu

Naime, svaki pojedinačni paketić maramica umjesto uobičajenih deset sadrži samo devet maramica što u konačnici znači da kupovinom velikog paketa potrošač dobiva devedeset umjesto sto maramica odnosno devet umjesto uobičajenih deset paketića.

" Kupite devet po cijeni deset maramica. Pa ovo je kupovina dostojna Delboya", kazala je čitateljica te priložila fotografiju maramica. Kaže kako se donedavno veliki paket maramica prodavao po deset pojedinačnih maramica u paketu što znači da su u Sparu odlučili malo uštedjeti na šmrkavim potrošačima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 09:12