Projekt gradnje istočne obilaznice Novog Marofa vrijedan je 105,5 milijuna kuna (bez PDV-a), a početak radova na tom projektu građani Novog Marofa čekaju više od 30 godina, istaknuto je u srijedu na potpisivanju ugovora za taj projekt.
Ugovor su potpisali predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić i predstavnici tvrtki koji će izvoditi radove odnosno zajednice ponuditelja u kojoj su Zagorje gradnja i Colas Hrvatska, a predviđeno je da radovi završe u roku dvije godine.
Gradonačelnik Novog Marofa Siniša Jenkač podsjetio je da je odluka o početku gradnje istočne obilaznice donijeta još 1987. godine, a nakon više od 30 godina kreće se s realizacijom.
"Za Marofčane to prvenstveno znači izmještanje teretnog tranzitnog cestovnog prometa iz samog središta Novog Marofa", rekao je Jenkač, poručujući kako je to važno za sve stanovnike koji godinama apeliraju da se nešto poduzme.
Naglašava i kako se budućnost gospodarstva veže na obilaznicu.
Radi se o nemjerljivom doprinosu i s gospodarske strane, jer gradska uprava priprema nekoliko gospodarskih zona koje će se vezati na tu obilaznicu, rekao je.
Pripremamo i naše nerazvrstane ceste koje će se vezati na tu obilaznicu, a koje će nas koštati više od 10 milijuna kuna, istaknuo je Jenkač.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić kaže kako je istočna obilaznica Novog Marofa duljine 4,5 kilometara, a na trasi ima i dva mosta preko Bednje, duljine 120 i 46 metara, 14 propusta te šest raskrižja, od kojih su tri kružna.
Realizacijom ovog projekta steći će uvjeti za kvalitetniji život stanovnika Novog Marofa s obzirom da je dionica državne ceste D3 koja prolazi kroz grad jedna od najopterećenijih dionica na toj cesti s izraženom strukturom teškog teretnog prometa, koji značajno opterećuje sigurnost prometa, a narušava i kvalitetu života zagađenjem zraka, bukom i svim ostalim što takav promet donosi, naglasio je Škorić.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta ujedno je s predstavnicima varaždinske tvrtke Colas Hrvatska potpisao 7,6 milijuna kuna (bez PDV-a) vrijedan ugovor o gradnji novog mosta na rijeci Bednji u Tuhovcu, na državnoj cesti D24 koja spaja Varaždinske Toplice i Ludbreg.
Rok za izgradnju novog mosta je šest mjeseci, a on će zamijeniti postojeći koji više ne zadovoljava potrebe cestovnog prometa tom dionicom te će biti prepušten pješacima.
"Postojeći most Tuhovec spada u kategoriju graditeljske baštine, a zapravo je neadekvatan za današnje uvjete prometa. Taj most ostaje kao graditeljsko nasljeđe na uporabu pješacima, a mi ćemo malo niže napraviti novi most Tuhovec, koji je duljine nešto manje od 55 metara i koji će kvalitetno riješiti to usko prometno grlo", rekao je Škorić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....