JAVNA DIPLOMACIJA

Predstavljena nova knjiga prof. dr. sc. Bože Skoke ‘Strateško komuniciranje država‘

Knjiga na 850 stranica priča o ulozi identiteta i imidža te upravljanja ugledom države u ostvarenju političkih i gospodarskih ciljeva

Aleksandra Markić Boban, Božo Skoko i Ivana Dimoti.

 Smuk Luka

Hrvatska je dobila prvi sveučilišni udžbenik posvećen javnoj diplomaciji i strateškom komuniciranju država, novoj disciplini koja povezuje međunarodne odnose i komunikacijski menadžment, a autor tog monumentalnog djela je redoviti profesor Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Božo Skoko.

image

Aleksandra Markić Boban, Božo Skoko i Ivana Dimoti.

Smuk Luka

Tim povodom u zagrebačkom Kaptol centru okupili su se vodeći hrvatski stručnjaci za diplomaciju, marketing, odnose s javnošću i srodne discipline, na prigodnoj promociji i popratnoj konferenciji posvećenoj javnoj diplomaciji i imidžu Hrvatske, koju su organizirali njemačka zaklada Hanns Seidel i Edward Bernays visoka škola za komunikacijski menadžment.

image

Potpisivanje knjige

Smuk Luka

"Strateško komuniciranje država" je knjiga koja u dva dijela analizira države kao komunikacijske subjekte, odnosno fenomen javne diplomacije, nacionalnog brendiranja i međunarodnih odnosa s javnošću te donosi primjere dobre prakse iz cijelog svijeta. Dok je u prvom dijelu naglasak na teoriji i praksi ovog interdisciplinarnog područja, drugi (urednički) donosi radove dvadesetak gostujućih autora vodećih hrvatskih stručnjaka koji pišu o područjima primjene te hrvatskim iskustvima.

image

Okrugli stol

Smuk Luka

Knjiga na 850 stranica zapravo govori o ulozi identiteta i imidža te upravljanja ugledom države u ostvarenju političkih i gospodarskih ciljeva na međunarodnoj pozornici.

- Državama kao komunikatorima u međunarodnom odnosu nikada nije bilo lakše komunicirati nego danas, ali i konkurencija nikada nije bila veća. Države koje svoj imidž prepuštaju slučajnosti, dovode se u opasnosti da drugi ispričaju priču o njima umjesto njih samih. Naš identitet he temelj brenda države, pa ga moramo definirati nacionalnim koncensusom o vlastitim vrijednostima, a zatim ih kroz javnu diplomaciju, strateški pristup brendiranju, ali i kreativne industrije predstaviti domaćoj i međunarodnoj zajednici - naglasio je Skoko, jedan od vodećih stručnjaka za strateško komuniciranje država u Hrvatskoj.

image

Gordan Grlić Radman

Smuk Luka

Ministar vanjskih i europskih poslova RH i autor jednog od poglavlja knjige dr. sc. Gordan Grlić Radman je istaknuo: "Ponosan sam što sam pridonio nastajanju ove knjige koja je suvremeni putokaz prema strateškom upravljanju identitetom i imidžom za svaku modernu državu. Hrvatska diplomacija u ovoj je knjizi posebno istaknuta, a iako mlada disciplina, predstavlja čitavu našu zemlju. Diplomati su glasnici svoje države po kojima međunarodna zajednica percipira Hrvatsku, a u izazovnim vremenima globalizacije trebamo iskoristiti sve alate javne diplomacije koje autor u ovom kapitalnom djelu razlaže te ih upotrijebiti za unaprjeđenje svog međunarodnog ugleda."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 09:48