Svi građani koji su oko 13 sati krenuli u ljekarnu podignuti lijek koji su dobili na recept vratili su se kući praznih ruku. Naime, u cijeloj Hrvatskoj pao je sustav.
Iz HZZO-a su rekli kako se intenzivno radi na otklanjanju poteškoća u CEZIH sustavu, te očekuju ubrzo da će sve funkcionalnosti sustava biti u potpunosti uspostavljene.
- Rad ovako važnog i velikog sustava kontinuirano se nadzire i pravovremeno reagira na sve poteškoće u radu.
Prilikom svakog prekida ili otežanog rada sustava, HZZO promptno obavještava osiguranike i ugovorne partnere na web stranici cezih.hr.
U slučaju nemogućnosti uspostave komunikacijske veze prema centralnom sustavu ili problema na strani centralnog sustava, liječnik može isprintati recepte i uputnice (i transportne liste) na postojeće tiskanice.
Također može isprintati na papir i Povijest bolesti (uključujući serijske brojeve tiskanica recepta). Ukoliko pacijent u ljekarni podiže lijek sa tiskanicom papirnatog recepta, realizacija se odvija u potpunosti po starom postupku.
Padom CEZIH sustava zdravstvena usluga osiguranicima HZZO-a niti u jednom trenutku ne može doći u pitanje. Trenutačno su proradile funkcionalnosti eRecept i eUputnica, a ostale funkcionalnosti, ePomagala, eNjega i eFizikalna, bit će uskoro uspostavljene.
Vlasnik sustava CEZIH je Ministarstvo zdravstva, a HZZO je operator središnjeg dijela sustava CEZIH. Sustav CEZIH održava Ericsson Nikola Tesla – naveli su.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....