DAJU VIŠE

Oni su domaći turistički hit unatoč pandemiji: ‘Ne samo da ne gubimo, nego bilježimo i rast‘

Samo u prvim tjednima srpnja Međimurje je posjetilo 2 posto više turista nego lani u istom razdoblju
 Ilustracija/Zeljko Hajdinjak/Cropix

Međimurci su se na svoj način odlučili izboriti za turiste u vrijeme pandemije. Prije više od mjesec dana je, 15. lipnja, započela turistička kampanja pod sloganom "Međimurje daje više" i traje do 15. rujna.

Cilj je bio umjesto spuštanja cijena ponuditi dodatni sadržaj te se nametnuti kao destinacija koja daje više. Već prvi rezultati pokazuju da su Međimurci mudro razmišljali: U prvih mjesec dana kampanje turisti su u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna, ne računajući smještaj.

Kako bi privukli domaće goste i potrošnju, turisti u Međimurju za svakih 250 potrošenih kuna dobivaju kupon za jednu od stotinu ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji. Tih je kupona u samo 30 dana podijeljeno 15.000, čime se dolazi do podatka o velikih, četiri milijuna potrošenih kuna. Veliki je to novac za kontinentalni turizam u vrijeme pandemije, osobito za malo Međimurje koje se tek probija na turističkom tržištu.

Potrošilo ga je više od 5000 gostiju koji su ostvarili gotovo 13.000 noćenja. Turisti u Međimurju prosječno borave 2,48 dana.
Samo u prvim tjednima srpnja Međimurje je posjetilo 2 posto više turista nego lani u istom razdoblju.

- Nije puno, ali u vrijeme pandemije je ogromno. Ne samo da ne gubimo, nego bilježimo i rast - zadovoljan je međimurski župan Matija Posavec.

Kuponi su, pokazuju rezultati, značajno potaknuli izvanpansionsku potrošnju.

Rudi Grula, prvi čovjek međimurskog turizma, bio je uvjeren da je domaći gost uvijek najbolji gost i da se za njega valja izboriti. Njegova se retorika pokazala točnom. - Ovo nije samo kratkoročna kampanja, nego ulaganje u našeg, domaćeg gosta - kaže voditelj Ureda turističke zajednice Međimurske županije.

Nije on, kaže, "smislio toplu vodu, jer kontinentalni turizam u Europi uvijek počiva na domaćem gostu".

- Interes za booking pokazuje da će i nastavak sezone biti jednako dobar. Vlasnici kuća za odmor s bazenima su rasprodani. Dobro se bukiraju i ruralne kuće bez bazena. Značajno je da smo kampanjom privukli 98 % individualnih gostiju - trlja ruke zadovoljan Rudi Grula.

S kojim dojmovima turisti odlaze iz Međimurja, govori podatak da nije bilo ni jedne reklamacije Turističkom uredu na smještaj ili usluge.

Međimurski turistički radnici imaju dobru potporu svoje Županije, koja je dosad osigurala 400.000 kuna bespovratnih potpora za turizam te dodatnih milijun kuna turističkim agencijama. Dosad su Međimurci u turizmu od Županije dobili dva milijuna bespovratnih kuna što je, kaže župan Posavec, ujedno i predsjednik županijske Turističke zajednice, rezultiralo s 84 nova turistička proizvoda.

Smatra se da je pri odabiru destinacije plus za Međimurje bila i dobra epidemiološka slika tijekom cijele pandemije. Slučajevi zaraze broje se na prste, a i danas je Međimurje već danima Covid free područje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 00:01