ZAGREB - “Dragi zaposlenici, u cilju povećanja učinkovitosti, od 1. siječnja počet će se primjenjivati nova pravila o odijevanju. Preporučuje se da na posao dolazite odjeveni u skladu s vašom plaćom.
Nikako do povišice
Ako vidimo da nosite Prada veste, povišica vam nije potrebna. Ako ste loše odjeveni morate bolje upravljati vašim financijama kako biste kupili primjereniju odjeću pa vam povišica nije potrebna. Ako ste primjereno odjeveni povišica vam nije potrebna.”
Iako se radi o šali koja kruži nekim tvrtkama, u svakoj ima pola istine. Čak 71 posto ispitanika od njih 1000 u istraživanju portala MojPosao smatra da njihov način odijevanja nema utjecaja na plaću kao niti na obavljanje posla (73 posto).
Minica u ministarstvu
Nešto više od polovice (53 posto) kaže da stil odijevanja ne utječe niti na napredovanje u poslu. Ali zato većina tvrdi da odjeća utječe na njihov odnos s kolegama, a još je više onih koji vjeruju da na njihov odnos sa šefom jako utječe način oblačenja.
- Minica? Ovisi što je to minica. Ako se baš sve vidi, onda... hm... To ne bi prošlo. Danas na sebi imam sako, ali ne nosim ga svaki dan - otkriva glasnogovornica jednog našeg ministarstva. Kaže da je zaposlenima u svim ministarstvima dress code propisan. U tvrtki Ericsson Nikola Tesla niti ljeti nitko ne smije nositi kratke rukave, niti kratke hlače. Najstrože je u bankama, ali ako radite u kreativnim kompanijama poput Brukete i Žinića, arhitektonskim studijima ili IT industriji, može i u badiću.
Osijek i Split stroži od Zagreba
Kodeks odijevanja u najvećoj mjeri imaju ispitanici iz Dalmacije (54 posto) te anketirani u istočnoj Hrvatskoj (53 posto). Ispitanici iz Zagreba nalaze se u “zlatnoj sredini” (49 posto).
Kodeks odijevanja najčešći je u financijskoj djelatnosti (83 posto) te turizmu i ugostiteljstvu (80 posto), dok su zaposleni u građevini i arhitekturi (27 posto) te kulturi i medijima (24 posto) u najmanjoj mjeri dužni poštivati dress code.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....