KRAH PRUGE

Novi vlak se nakon dva mjeseca opet pokvario, putnici očajni: ‘Pa do Zagreba nam treba 14 sati!?‘

Ima i onih kojima to paše: ‘Često idem vlakom jer mi se nigdje ne žuri, a i upola je jeftinije od autobusa‘

Putovanje od Pule do Pazina vlakom

 Goran Sebelic/Cropix

Ukrcavamo se u stari, grafitima oslikani vlak iz 1981. godine. Petak je ujutro i desetak putnika stoji na pulskom kolodvoru, čekaju vlak koji vozi do Buzeta. Djelatnici na istarskoj željeznici od milja ga zovu Šved jer ga je svojedobno Fiat proizveo za švedsko tržište. Nakon završene karijere u Skandinaviji vlak je stigao na istarsku prugu. I tu ostao.

Povremeno se, doduše, kvari i često nije točan. Ali, barem vozi, za razliku od novog Končarova niskopodnog vlaka koji su političari inaugurirali početkom ožujka nakon željezničke nesreće u Puli. Novog klimatiziranog vlaka sa 170 sjedećih mjesta, koji je stigao na istarske željeznice prije tri mjeseca nema. Nakon samo dva mjeseca vožnje opet se pokvario, već je drugi put, doznajemo, na servisu kotača. Monoblok...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 21:14