PROMAŠENA INVESTICIJA

NOVI TURISTIČKI SLOGAN Hvalimo se originalnošću, a 'život' smo zapravo ukrali Srbima

Srbija svoju turističku ponudu temelji na sloganu - Life in the Rhythm of the Heartbeat, iliti Život u ritmu kucanja srca

Hrvatsku je javnost u četvrtak iznenadila objava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) da slogan "Mediteran kakav je nekad bio" odlazi u povijest nakon gotovo 15 godina te na njegovo mjesto dolazi novi - "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života).

Novi slogan hrvatskog turizma plod je rada konzorcija agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je, prema riječima vodećih ljudi projekta, zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi.

Dok je slogan na društvenim mrežama izazvao pravu bujicu sarkastičnih komentara i izrugivanja, ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-e Ratomir Ivičić smatraju kako će se njime postići "veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina života kao i njene raznolikosti" te očekuju i dobre reakcije tržišta.

- Imamo originalnost u novom sloganu, jer ključnu riječ life/život, u svojim sloganima ne koristi ni jedna turistička zemlja - kazao je Lorencin.

Međutim, ukoliko se samo malo pogleda što nude druge zemlje, lako je iščitati kako ministar Lorencin nije pretjerano informiran.

Naime, ne treba tražiti predaleko jer se slogan s riječi life/život već ima - Srbija.

Prema brošuri, koja se može naći na službenim stranicama srpske turističke organizacije, Srbija svoju turističku ponudu temelji na sloganu - Life in the Rhythm of the Heartbeat, iliti Život u ritmu kucanja srca. Kako je drugo izdanje brošure tiskano 2013. godine ne može se govoriti o plagiranju hrvatskog slogana.

Zanimljivo je međutim kako je HTZ za pronalazak "Big Idea", cjelovitog novog krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma, te slogana predvidio do maksimalno 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 05:52