Osam je zainteresiranih ponuđača za novu radijsku koncesiju na području grada Zagreba, dva za gradska područja Rijeke i Opatije te jedan za Osječko-baranjsku županiju.
Cijeli postupak dodjele koncesija provodi Agencija za elektroničke medije, a tko je dobio tri nove radijske koncesije trebalo bi se znati do 1. listopada. Naime, Vijeće za elektroničke medije otvorilo je i objavilo pristigle ponude 1. rujna i ima mjesec dana za donošenje konačne odluke o dodjeli koncesija.
Očekivano, najveći je interes za grad Zagreb, gdje je za dodjelu radijske koncesije ponudu predalo šest tvrtki i dvije udruge, a većina već ima neki radijski program. Za novu radijsku koncesiju tako se bore: Radio 101, Zagreb FM, Expres radio, Radio Like, Metropolis studio i Yammat te Udruga Kulturosfera i Udruga za medijski pluralizam 808.
Vrijednost koncesije za novi zagrebački radio procjenjuje se na oko 10 milijuna kuna, ako se uzme u obzir procjena prihoda u idućih 14 godina trajanja koncesije.
Novi početak
Samo dvije godine nakon što je izašao iz stečaja i dobio novog vlasnika, Thomasa Alexandera Thimmea, koji ga je kupio za 6,1 milijun kuna, Radio 101 pojavljuje se kao potencijalni koncesionar nove radiopostaje. U slučaju da je dobiju, najavljuju moderan gradski radio s pretežno rock-glazbom i nizom servisnih i komunalnih informacija o gradu Zagrebu, čime ciljaju na vrlo široku publiku kad je riječ o dobnoj strukturi. Stojedinica je 2013. godinu zaključila sa značajnim rastom prihoda na gotovo 2,5 milijuna kuna.
- Podsjećam, Radio 101 je prije dvije godine izašao iz stečaja i to na neki način možemo nazvati našim novim početkom. Trebalo je prvo osvijestiti okolinu da je Radio 101 još živ. Taj dio smo uspješno obavili i na kraju 2014. godine očekujemo znatno bolju financijsku sliku radija - pojašnjava Izvršni direktor Robert Andrić.
Ipak se isplati
Iako se ponuđači žale da cijeli medijski biznis u Hrvatskoj teško ostvaruje profit, prije svega zbog sve manjih budžeta za oglašavanje, brojka od osam zainteresiranih za novu radijsku koncesiju u gradu Zagrebu pokazuje da ipak vide svoj interes i mjesto na tržištu.
- Situacija u zemlji je vrlo teška. Kompanije su najčešće prvo rezale marketinške budžete, što se automatski odražava i na poslovanje medijskih kuća u Hrvatskoj - ističe Robert Andrić, izvršni direktor Radija 101.
Dvije koncesije i za Rijeku i Osijek
Goran Hucaluk, direktor Mega produkcije, koja već ima tri radijske postaje - Narodni radio, Antenu i Enter, a pojavljuje se među ponuđačima kao direktor tvrtke Zagreb FM, jučer nije želio otkriti detalje ponude i tko ustvari stoji iza nje dok još traje natječaj. Među ostalim ponuđačima je i Alen Balen, koji je od benda Yammat stvorio diskografsku kuću, a sada je zainteresiran i za radio. Javila se i Udruga za medijski pluralizam 808, koja je 2011. godine pokrenula prvi hrvatski internet radio. Za dodjelu radijske koncesije na području Osječko-baranjske županije jedinu je ponudu dostavila tvrtka Slavonski radio, dok su za područje gradova Rijeke i Opatije stigle dvije ponude. Riječ je o Udruzi Radio Marija i Radio Daruvaru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....