"Zračna luka Pula naručila je analizu studije za pomaknuti prag, što znači da se istražuje mogućnost produljenja uzletno-sletne staze do 3200 metara za prihvat long-haul letova, odnosno letova prema zapadnoj prekooceanskoj obali. Na trenutnoj stazi od 2954 metra za to nedostaje 250 metara. Imamo prostora i u smjeru istoka i zapada za proširenje, no treba uzeti u obzir nagibe", kazala nam je Nina Vojnić Žagar, direktorica Zračne luke Pula, otkrivši za Glas Istre potencijalno vrlo zanimljivu novost do koje je još dug put, ali prvi koraci se rade.
Ove će godine Pula imati linije s 13 zemalja i 27 destinacija, a povezivat će ih 13 avioprijevoznika. Unutar zemlje, nacionalne tvrtke Croatia Airlines i Trade Air spajat će Pulu sa Zagrebom, Zadrom, Osijekom i Splitom. Ovog tjedna Ryanair započinje prometovati s Londonom dva puta tjedno.
Weeze, nova destinacija u blizini Düsseldorfa, također kreće dva puta tjedno, kao i Bruxelles. Easy Jet srijedom u predsezoni kreće obavljati jednotjedne aktivnosti prema Velikoj Britaniji, a puni zamah je onda od lipnja pa do kraja studenog. Lufthansa i dalje leti prema Frankfurtu četiri puta tjedno, prema Münchenu tri puta tjedno, a ove će sezone, kao i prošle, uz već spomenuti München i Frankfurt, Pula biti povezana i s Berlinom, Stuttgartom, Kölnom i Dusseldorfom.
- Cilj bi bio povezati Istru ne samo sa Zapadom, nego i sa Istokom. Tu se profilirala Air Serbia koja je uvela prekoatlantske letove za Chicago i New York, kaže Vojnić Žagar.
No, iako su najavljeni letovi i do četiri puta tjedno za Beograd, problem je što putnik, s obzirom na vremenski raspored letova, ne može "hvatati" letove za New York i Chicago bez puno čekanja, piše Glas Istre.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....