SJAJNE VIJESTI

Native Ad Studio Hanza Medije osvojio nagradu za najbolju zelenu kampanju u Hrvatskoj

Projekt ‘Smanji račune, upali Sunce‘ motivirao je čak 333 vlasnika kućanstava da investiraju u vlastitu solarnu elektranu

Green Prix nagrade

 Neja Markicevic/Cropix/Cropix

Projekt 'Smanji račune, upali Sunce' Native Ad Studija Hanza Medije proglašen je najboljom zelenom kampanjom u Hrvatskoj.

Timu kojeg predvodi Daria Marinović, voditeljica Native Ad Studija Hanza Medije večeras je na svečanoj dodjeli u dvorani stare Tvornice žarulja TEŽ uručena Nacionalna nagrada za okoliš 2022. – Green Prix koju dodjeljuje Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u partnerstvu s Greencajtom, Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje u sklopu Greencajta, najvećeg regionalnog zelenog festivala koji se održava 3. do 5. lipnja. Za Green Prix nagradu moglo se prijaviti u samo šest kategorija – greenlider, zelena kampanja, zelena inovacija, lokalna i regionalna samouprava kao pokretači zelenih promjena, obrazovanje za klimatsku budućnost te dekarboniziraj zajednicu, a ove godine pristiglo je čak 118 prijava.

image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix
image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix
image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix
image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix
image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix

Native Ad Studio Hanza Medije prepoznatljiv je po visokokvalitetnom sadržaju i najvišim novinarskim standardima. Stvara inovativna komunikacijska rješenja za klijente iz raznih industrija, a upravo kvaliteta i inovacija motiviraju njihova premium digitalna rješenja.

image

Green Prix

Privatni Album/

Projekt 'Smanji račune, upali Sunce' uspio je napraviti stvarnu razliku – investiciju u vlastitu solarnu elektranu prikazao je kroz jasne uštede i čak 333 vlasnika kućanstava uvjerio da je instaliraju na svoj krov. Ukupan broj ugovorenih solarnih elektrana spriječit će emisiju 455 tona CO2 godišnje za čiju je apsorpciju potrebna šuma od gotovo 23 tisuće stabala.

Ova native kampanja na portalu jutarnji.hr bila je prva marketinška aktivnost nove tvrtke ENNA Opskrba unutar ENNA Grupe. S prodajom solarnih elektrana je krenula u srpnju 2021., a native kampanja je startala u studenom iste godine. Kampanja je za klijenta ostvarila impresivan povrat investicije (ROI) od čak 5000 posto, a sadržaj je pročitalo više od pola milijuna čitatelja.

image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix
image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix
image

Green Prix nagrade

Neja Markicevic/Cropix/Cropix

Podsjetimo, ista kampanja je ranije ove godine već osvojila MIXX Awards 2022 za Best publisher long-form native na Danima komunikacija u organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Više o projektu 'Smanji račune, upali Sunce' saznajte na micrositeu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 02:53