Velika škrtica napravila je inspekciju po domaćim trgovinama i šokirala se - u samo desetak minuta pronašli smo pet primjera proizvoda koji u sebi uopće nemaju sastojak po kojemu se reklamiraju i zovu, prepuni su umjetnih aroma i općenito imaju loše deklaracije.
Video Velike škrtice pogledajte ispod
Recimo, jedan umak šampinjoni, kad pročitate deklaraciju, u sebi uopće ne sadrži gljive - čak niti sušene - a nugat jastučići (inače iz Litve, a na tržište ih stavlja jedna domaća trgovina) u sebi nemaju niti komadićka lješnjaka iako im je nougat vidno istaknut u imenu, i to najvećim fontom.
Na popisu proizvoda našao se i jedan preljev kompanije poznate po sportskoj prehrani - on na slici ima prekrasne jagode kojih, pogađate, u proizvodu nema niti traga, ali zato piše da u njemu može biti tragova celera, gorušice, soje i mlijeka - pa čak i školjkaša.
Zanimljivo, naš mali eksperiment pokazuje da se itekako isplati čitati deklaracije prilikom kupovine - naime, iako velik broj proizvođača u proizvodima ima umjetne arome, i dalje znatno veći broj njih ipak pazi da u proizvod stavi barem koji postotak sastojka po kojemu artikl nosi ime što znači da je u mnoštvu proizvoda ipak moguće odabrati one malo bolje i poštenije.
Pravilo je više manje isto - ukoliko na proizvodu piše da je "s okusom" - a ne od tog sastojka - onda je uglavnom riječ o umjetnim aromama, no velik broj potrošača na to i dalje ne obraća pozornost.
Imate prijedlog za veliku škrticu?
Pišite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....