VELIKA ŠKRTICA

Nakon napisa u Jutarnjem, ispravljena nepravda u Kauflandu: ‘Zbunjivali smo kupce, ispričavamo se‘

Navedenim problemom nismo oštetili kupce u smislu da su platili više od potrebnog, ali smo ih zbunjivali, stoji u njihovu priopćenju

Ilustrativna fotografija

 Vanesa Pandzic/CROPIX

Nakon što su Hrvatska udruga za zaštitu potrošača i Jutarnji list upozorili da Kaufland na netransparentan način obračunava povratnu naknadu prilikom kupnje sokova i mlijeka, iz tog lanca napokon su priznali pogrešku te javili kako su je uklonili.

Naime, jedna čitateljica upozorila je kako se prilikom kupnje više proizvoda s povratnom naknadom na računu iskazuje cijena robe bez naknade, koja se onda naknadno obračunava u sklopu ukupnog iznosa.

U obavijesti koju su poslali Udruzi za zaštitu potrošača, iz Kauflanda su poručili kako je pogreška bila u njihovom kompleksnom internacionalnom sustavu.

"Navedeni problem otklonjen je prije desetak dana i sad se cijene pokazuju ispravno i prilikom kupnje više artikala. Navedenim problemom nismo oštetili kupce u smislu da su platili više od potrebnog, ali smo ih zbunjivali. Ispričavamo se zbog te pogreške", poručili su iz Kauflanda svim svojim kupcima.

Zanimljivo, kad je Jutarnji list prije nekoliko tjedana kontaktirao tog trgovca i zamolio pojašnjenje tog neobičnog načina obračuna cijena, iz trgovine nisu priznali svoju pogrešku, već su samo pojasnili kako se povratna naknada naknadno obračunava u ukupnom zbroju te potrošače upozorili da je informacija o povratnoj naknadi navedena zasebno, pri dnu računa.


Imate prijedlog za Veliku Škrticu?

Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača I saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute.

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 01:07