KAPITALNI PROJEKT

Najava gradnje mosta Split - Kaštela podigla buru: ‘Suludo, to će dovesti do prometnog kolapsa!‘

Smatraju da će projekt ozbiljno devastirati proračun RH, a u korist male skupine političkih struktura

Predstavljanje Maritimne studije za planiranu izgradnju mosta preko Kaštelanskog zaljeva

 Bozidar Vukicevic/Cropix

Građanska inicijativa Spasimo Kozjak i Kaštela u četvrtak se usprotivila planu izgradnje mosta preko Kaštelanskog zaljeva tvrdeći da će njegova izgradnja dovesti do prometnog kolapsa u Kaštelima i devastacije obronaka Kozjaka.

"Na osnovu mišljenja brojnih prometnih stručnjaka, upozoravamo građane da će ovaj projekt dovesti do prometnog kolapsa u Kaštelima, da će nepovratno devastirati obronke Kozjaka, čiji su dijelovi zaštićeni Naturom 2000, te da će ozbiljno devastirati proračun RH, a u korist male skupine političkih struktura", upozorili su iz Građanske inicijative u priopćenju.

Građane su pozvali da se suprotstave tom, kako kažu, "suludom projektu" i da podrže Građansku inicijativu Spasimo Kozjak i Kaštela.

image

Predstavljanje Maritimne studije za planiranu izgradnju mosta preko Kaštelanskog zaljeva

Bozidar Vukicevic/Cropix
image

Predstavljanje Maritimne studije za planiranu izgradnju mosta preko Kaštelanskog zaljeva

Bozidar Vukicevic/Cropix

Predstavnici Hrvatskih cesta u srijedu su u Splitu predstavili Maritimnu studiju za taj most koji će, kako je rečeno, biti dug 1.500 i visok 55 metara te će imati četiri prometne trake, a pripremne radnje za njegovu izgradnju trajat će idućih četiri do pet godina.

Most preko Kaštelanskog zaljeva, istaknuto je, od strateške je važnosti jer će omogućiti ulaz u Split sa zapadne strane i tako smanjiti prometne gužve na splitskom području.

Iz Građanske inicijative upozorili su pak da je "struka isključena iz tog projekta" i da je rađen bez alternativnih pravaca.

"Ako je to uistinu projekt od državnog interesa, zašto je taj projekt rađen bez alternativnih pravaca i bez zakonom propisanog natječaja? Zašto je uvršten u prostorni plan mimo zakonske procedure i bez suglasnosti Gradskog vijeća Kaštela? Zašto se krenulo u izgradnju projekta (potpisani ugovori s izvođačima), iako je poznat samo kraći dio trase, a najbitniji dio, uključujući i sami most, ne postoji još niti u studijama? Zašto se krenulo u projekt bez cjelovitog financijskog plana i izvora financiranja?", pitanja su na koja Građanska inicijativa Spasimo Kozjak i Kaštela čeka odgovore.

image

Predstavljanje Maritimne studije za planiranu izgradnju mosta preko Kaštelanskog zaljeva.
Josip Škorić, direktor HC

Bozidar Vukicevic/Cropix
image

Josip Škorić

Bozidar Vukicevic/Cropix
image

Krunoslav Perić, voditelj projekta maritimne studije

Bozidar Vukicevic/Cropix
image

Krunoslav Perić, voditelj projekta maritimne studije

Bozidar Vukicevic/Cropix
image

Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije

Bozidar Vukicevic/Cropix
image

Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije

Bozidar Vukicevic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 10:22