MOL Grupa je prošlog petka 11. godinu zaredom u Budimpešti održala finale Freshhh-a, svog najznačajnijeg nagradnog natjecanja za studente. Sve veća popularnost ovog natjecanja dokaz je kako najmlađa, uglavnom digitalna generacija, vidi MOL kao poželjnog poslodavca koji može ponuditi i atraktivne karijeru koja nije usko vezana uz industriju nafte i plina. Za nagrade se u live finalu natjecalo sedam najboljih međunarodnih timova, iz Mađarske, Hrvatske, Slovenije i Nigerije, a nakon uzbudljive borbe pobjedu je odnio mađarski tim „Petronauts“.
Natjecatelji iz gotovo 60 zemalja svijeta
Freshhh je međunarodno online natjecanje za studente u sklopu kojega sudionici preuzimaju upravljanje integriranom naftnom korporacijom. Tročlani timovi kroz igru moraju donositi svakodnevne odluk...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....