POTROŠAČKA MORA

MOBITEL MU SE POKVARIO DOK JE U MORU SNIMAO SELFIE Već pola godine je na servisu, a računi mu uredno stižu

 CROPIX

SPLIT - Splićanin Željko Đeldum (26) već šest mjeseci vodi tešku bitku s “Vipnetom”, proizvođačem mobitela “Samsungom” i ovlaštenim serviserom “Agramom,” javlja Slobodna Dalmacija.

Mobitel Samsung Galaxy S5, koji je mladić u svibnju 2014. uzeo uz dvogodišnju pretplatu, pokvario se nakon dva mjeseca, i to je jedina činjenica oko koje se svih četvero sudionika s početka priče slažu.

– Mobitel se pokvario prošlog srpnja, kad sam na Bačvicama na pola metra dubine snimao selfie. U specifikacijama uređaja piše da je vodootporan do pet metara dubine, a to očito nije točno jer se nakon dodira s morem počeo pregrijavati, a ekran se zacrnio. Mobitel koji ima garanciju na dvije godine predao sam u “Vipnetov” centar u Marmontovoj, ali službenica koja ga je zaprimila nigdje u nalogu nije napisala da postoji i mehaničko oštećenje – kaže Đeldum.

KOJI JE NAJBOLJI MOBITEL 2014. GODINE? Hrvati odabrali sasvim neočekivanog 'prvaka'

Tjedan dana nakon predaje mobitela nazvali su ga iz “Agrama” i poslali mu e-mailom fotografije njegova mobitela s mehaničkim oštećenjima na donjoj strani, navodeći da mu zbog toga ne mogu priznati jamstvo. Na Đeldumovu primjedbu da je uređaj poštom “putovao” do Zagreba i da je u tih sedam dana mogao biti oštećen pri transportu ili rukovanju, serviser nije reagirao, pa se naš sugovornik obratio i “Samsungu”, koji se ogradio od svega, te su ga svi uputili da se obrati “Vipnetovu” Povjerenstvu za rješavanje pritužbi potrošača.

– Članovi Povjerenstva, pogađate, odlučuju u korist “Vipneta”, po principu kadija te tuži, kadija te sudi! Tim rješenjem odbijaju bilo kakvu mogućnost zamjene uređaja ili priznavanja jamstva, navodeći da je servis “Agram” njima jedini mjerodavan za dijagnosticiranje kvara na uređaju – ističe mladić, koji se potom obratio i Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM), iz koje su ga izvijestili da ni oni nisu nadležni.

Đeldum se potom obratio našoj redakciji, a ubrzo su ga kontaktirali i iz “Vipneta”.

– Iz “Vipneta” su mi se javili nakon vašeg upita i kazali da pristaju kod svojeg servisera “Agrama” popraviti ekran na mobitelu u iznosu od 1400 kuna, a da ja moram snositi 1800 kuna troška zamjene matične ploče (mobitelova “mozga”, op.a.). Gotovo sam pristao na te ponižavajuće uvjete, iako ni za što nisam kriv, no javio mi se tržišni inspektor Josip Ravlić iz Ministarstva gospodarstva, koji je za moj slučaj doznao od HAKOM-a i cijela se priča okrenula u moju korist – dodaje naš sugrađanin, koji je tek nakon te intervencije od “Vipneta” dobio novi mobitel iste marke bez dodatnih troškova.

– Još s njima nisam gotov jer mi ne priznaju da sam šest mjeseci nepotrebno plaćao 100 kuna mobitela mjesečno za mobitel koji “Vipnetovom” krivnjom nije bio kod mene – tvrdi Đeldum.

Na upit Slobodne Dalmacije hoće li s novim mobitelom ponovno pod more, gorko se nasmijao i rekao da mu to ne pada na pamet.

‘Vipnet’: Klijent odbio zamjenu starog ekrana

U “Vipnetu” tvrde da su “postupili u skladu s važećim propisima”, te da su “poštovali stručno mišljenje ovlaštenog servisera”.

– U želji da korisnikovo nezadovoljstvo riješimo na obostrano zadovoljstvo, ponuđena mu je zamjena ekrana, što je on odbio. Tržišna inspekcija naložila nam je da Željku Đeldumu izdamo novi uređaj, te smo bez odgode tako i postupili – ističu u “Vipnetu”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 09:48