BOŽIĆNA KAMPANJA

Lidl Hrvatska uručio blagdanske donacije u vrijednosti 45.000 eura

Donacije su usmjerene Caritasovim socijalnim trgovinama i bankama hrane

Don Luka Blažević, Lana Jugo, Marina Đijaković, Kristina Radić i s. Jelena Lončar

 Goran Jakus/
Donacije su usmjerene Caritasovim socijalnim trgovinama i bankama hrane

U sklopu međunarodne božićne kampanje, Lidl Hrvatska je uručio blagdanske donacije Caritasovim socijalnim trgovinama i bankama hrane diljem Hrvatske. Donacije vrijedne ukupno 45.000 eura potvrđuju Lidlovu kontinuiranu predanost borbi protiv siromaštva, smanjenju bacanja hrane te podršci najranjivijim skupinama u društvu.

Blagdanskom druženju su prisustvovali predstavnici Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, Caritasa Sisačke biskupije, Caritasa Gospićko-senjske biskupije, predstavnici Hrvatskog Crvenog križa te predstavnici banaka hrane Crvenog križa Zagreb, Osijek, Požega, Virovitica, Čakovec, Karlovac, Koprivnica, Krapinsko-zagorske županije te predstavnici Banke hrane Udruge Duga Vukovar. Lidl im se ovom prilikom zahvalio na nesebičnom radu i svakodnevnom doprinosu ublažavanju socijalnih nejednakosti. Caritasovim socijalnim trgovinama u Zagrebu, Gospiću i Sisku uručeno je 15.000 eura u proizvodima, a 30.000 eura financijske donacije dodijeljeno je bankama hrane.

image

S. Jelena Lončar

Goran Jakus/

Predstavnici Lidla istaknuli su kako je suradnja s humanitarnim organizacijama važan dio njihovog društveno odgovornog djelovanja: „Ponosni smo što dugogodišnjom suradnjom s Caritasom i nedavno uspostavljenom suradnjom s bankama hrane možemo konkretno doprinijeti zajednici, osobito u blagdansko vrijeme, kada je potreba za solidarnošću još izraženija. Ovom prilikom želimo zahvaliti i svim volonterima i djelatnicima koji neumorno rade kako bi pomogli onima kojima je to najpotrebnije“, poručila je Marina Dijaković, voditeljica Corporate Affairsa Lidla Hrvatska.

Predstavnici Caritasa i Banka hrane zahvalili su Lidlu na podršci, naglasivši da će donacije omogućiti nabavu prijeko potrebnih proizvoda koji olakšavaju život tisućama korisnika diljem Hrvatske.

image

Ivica Golubić iz Crvenog križa

Goran Jakus/

Lidlove blagdanske donacije realizirane su u sklopu međunarodne kampanje „Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“. Božić mnogima predstavlja najljepše razdoblje u godini, vrijeme kada s posebnom pažnjom nastojimo razveseliti druge. No, što kada bismo taj osjećaj zajedništva i pažnje živjeli tijekom cijele godine? Upravo na to nas podsjeća Lidlov božićni koncept, koji poziva da male geste zahvalnosti i pažnje postanu dio naše svakodnevice.

image

Donacija Lidla

Goran Jakus/

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.

Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.

Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 113 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 14:03