Istraga još traje
Letjelica nije bila registrirana u Hrvatskom registru civilnih zrakoplova te nema svjedodžbu o plovidbenosti, objavila je Agencija za civilno zrakoplovstvo. Bodiš je imao sve potrebne dozvole, dok Lovrić nije posjedovao vrijedeću pilotsku dozvolu izdanu u Hrvatskoj. Istraga o padu letjelice još traje, a prema neslužbenim informacijama najvjerojatniji uzrok pada je otkazivanje motora. Avion je u tom trenutku bio na 200 do 300 metara visine.
Pilot je tada usmjerio avion prema zemlji kako bi što prije sletio. U tom trenutku brzina aviona bila je oko 40 kilometara na sat. Avion je uspješno sletio, no potom se prevrnuo i zapalio. Bodiš i Lovrić nažalost nisu uspjeli izaći te su živi izgorjeli.
Iskusni piloti
U Registru civilnih zrakoplova registrirana su 102 mikrolaka aviona, od kojih samo sedam imaj dozvolu za letenje. Cijena aviona koji je prekjučer pao je oko 15 tisuća eura. Navodno je kupljen prije dvije godine i sastavljan na zagrebačkom Plesu, a nedavno je dopremljen na Zvekovac gdje je dovršen.
Može letjeti na visini od 3000 metara, a putna mu je brzina 120 kilometara na sat. Bodiš i Lovrić bivši su vojni piloti na avionima Orao i Galeb, a u JNA su bili smješteni u vojnoj bazi u Brežicama. Bodiš je u više navrata u Libiji obučavao tamošnje vojne pilote. Početkom rata prešli su u Hrvatsku vojsku, a prije otprilike osam godina otišli u mirovinu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....