Jedna čitateljica Jutarnjeg iz Istre (podaci poznati redakciji) ostala je zgrožena kada se u nedjelju vratila iz kupovine iz poznatog trgovačkog centra u Rijeci.
Šunka, odnosno domaća pečenka, koju je gospođa kupila na akciji bila je naočigled pokvarena - na rubovima je potamnila i počela dobivati zelenkastu boju, a dokazne fotografije i račun ogorčena građanka poslala je na mail Jutarnjeg.
Kaže kako se kao kupac osjeća prevareno i jadno jer joj je, nakon što je kontaktirala trgovinu i požalila se na pokvarenu šunku, rečeno da može vratiti proizvod samo u centru gdje ga je i kupila.
- Kad sam je ujutro u ponedjeljak otvorila šokirala sam se jer je bila u očajnom stanju... Lijepo sam ih zamolila je li moguće dobiti povrat novca u najbližem centru što su potvrdili negativno... Pošto ja stanujem u Istri pet km od Pazina meni do Rijeke i nazad treba 120km plus 66 kn trošak tunela plus još toliko za benzin plus moje slobodno vrijeme za dolazak u navedeni centar da bi ispravila njihovu grešku - pojasnila je zašto želi povrat u najbližoj prodavaonici.
Čitateljica tvrdi kako ovo nije prvi put da joj se takvo što dogodilo, no da je se sada prvi put odlučila požaliti.
- Sramota šta nam prodaju, svjesni su da je to roba kojoj je istekao rok trajanja. Umjesto da se pokriju i riješe to oni se sa mnom natežu... Riječ je o 16kn... Pola kg sam kupila - napomenula je pa zaključila kako je prvi put reagirala na takvo što no da je očito bilo uzaludno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....