![voda pipa ilustracija](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2018/4/4/7/voda%20pipa%20ilustracija.jpeg)
"Voda u bazenu je zelena kao da je zagrabljena iz močvare, a ne iz javnog vodoopskrbnog sustava. Slika zapravo ovdje govori više od bilo koje riječi, a to je problem koji sustavno traje i nitko ga ne rješava", požalio nam se Damir Tadić, mještanin Gunje nakon što je u četvrtak ujutro odlučio vodom napuniti bazen u dvorištu svoje obiteljske kuće, no umjesto čiste i bistre tekućine dobio je obojanu.
- To traje cijelo vrijeme od poplava. Pritisak vode je slab, malo je ima, malo nema, svako malo je mutna, zelena, što se vidi i na slikama.
Više puta sam o tome obavještavao načelnika, komunalno poduzeće, vinkovački Vodovod, a oni svi prebacuju lopticu i odgovornost jedni na druge, dok se problem ne rješava. Većina ljudi pije tu vodu, iako je njena kvaliteta upitna. Evo i sada je zelena kao i jutros - kazao nam je Tadić.
- Bili su tu dečki iz komunalnog i rekli da će napraviti sve što mogu, ali i dalje tvrde da je problem u Vodovodu Vinkovci, a oni tvrde da naše komunalno u sustav ubrizgava vodu sa svog bunara...
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/6/13/16/IMG-fb1f59478deb43c37f4b03d6c62c56bd-V.jpg)
To je tako sustavno, nije od jučer i nije samo jedan dan. Kada nasipate u čašu ne izgleda tako, ali već u kanti od pet litara vidi se kako to izgleda. Nekada je manje, nekada više, ne znam tko je kriv, ali nitko to ne želi riješiti, a s nama igraju stolni tenis - očajan je Tadić, dok Anto Gutić, načelnik Gunje tvrdi da se problem preuveličava.
- Mislim da je riječ o pretjerivanju. Imamo zdravstveno ispravnu vodu, što potvrđuju i analize ZZJZ. Gunja se, inače, nakon poplava spojila na Regionalni vodovod, iako smo i s našeg vodocrpilišta imali odličnu vodu, no ni s ovom nema sustavnih problema. Danas se dogodio jedan incident do kojeg u isporuci vode može doći uslijed različitih tlakova. S obzirom na to da je Gunja na kraju tog lanca opskrbe vodom došlo je do podizanja mulja.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/6/13/16/IMG-b6c05b85990e3c347a1240a5dd11e884-V.jpg)
Nakon što nam je gospodin prijavio slučaj, naše komunalno poduzeće je izašlo na teren i obavilo ispiranje sustava, koje se i inače radi jednom mjesečno, a raspored za ovaj mjesec bio je predviđen za 14. lipnja. Problem je riješen, a ja sam uvjeren da nam je voda ispravna. I sam je pijem svakodnevno - rekao je Gutić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....