Bivša premijerka Jadranka Kosor požalila se na svom Twitter profilu na Gorenje i njihovu dostavnu službu. Kako stoji u objavi, Kosor se unutar jamstvenog roka pokvario hladnjak ove slovenske firme zbog čega se s njima natezala gotovo mjesec dana. Na sreću, ta je borba završila te je u četvrtak dobila obavijest da će joj novi uređaj dostaviti danas.
Problem je nastao zbog toga što bivšu predsjednicu Vlade nisu obavijestili o točnom vremenu dostave, već samo o danu. Kosor je otkazala sve svoje obaveze, no od dostavne službe niti Gorenja nema traga ni glasa. Iako radni dan još nije gotov, do 13 sati uspjela je zvati, slati mailove, ali sve uzalud jer nije dobila nikakvu informaciju.
Komentari na objavi također nisu obećavajući pa tako u jednom od njih stoji da ne bi bilo iznenađujuće da dođe sutra, kao i da je jednom korisniku narudžba došla tri dana kasnije bez ikakve isprike. Valjda će hladnjak stići do kraja dana bez da pokvari vikend planove bivšoj premijerki i aktivnoj tviterašici. Od svojih vjernih pratitelja zaradila je i pohvalu: "Bravo Jadranka. Nije ti prvi put da se izražavaš onako kako treba", stoji u komentaru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....