BLOKADA RADA

Iz CEZIH-a se oglasili o padu sustava za izdavanje recepata i uputnica: ‘Intenzivno radimo na otklanjanju problema‘

U obavijesti ističu kako proizvođač opreme i tehnička podrška intenzivno rade na otklanjanju problema

Ilustracija

 Joško Ponoš/Cropix

Iz Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava Republike Hrvatske (CEZIH) u utorak su izvijestili da u narednim danima očekuju potpuno otklanjanje problema nemogućnosti spajanja u sustav koji se javlja određenim korisnicima njihovog sustava.

"Problem koji se javlja određenim korisnicima CEZIH sustava, a manifestira se kao nemogućnost spajanja u sustav, nastao je zbog sigurnosne nadogradnje programa za zaštićeno spajanje na pristupni sustav vanjskih korisnika CEZIH-a", izvijestio je CEZIH.

U obavijesti ističu kako proizvođač opreme i tehnička podrška intenzivno rade na otklanjanju problema, a njihovi inženjeri su zaobilaznim načinima uspjeli gotovo normalizirati rad.

"Potpuno otklanjanje problema očekuje se u narednim danima čim proizvođač dostavi novu, prilagođenu verziju nadogradnje programa za zaštićeno spajanje vanjskih korisnika.

Do tada su dane preporuke svim informatičkim podrškama zdravstvenih ustanova na kakav način korisnicima omogućiti spajanje na CEZIH sustav", stoji u obavijesti iz Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava Republike Hrvatske (CEZIH).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 11:40