Jedan čitatelj Škrtice i korisnik HPB-a razočarao se kad je shvatio da je nalog za neki račun, koji je internet bankarstvom zadao prošle nedjelje navečer, bio izvršen tek sljedećeg dana ujutro, iako su banke naveliko najavljivale kako od 9. listopada u Hrvatsku uvode instant plaćanje.
"Rečeno je kako će se nalozi provoditi odmah, neovisno o tome je li u pitanju vikend, blagdan ili osam sati navečer, ali već prvi put kad sam išao platiti, shvatio sam da to nije točno", požalio nam se čitatelj koji je brzo i sam shvatio zašto je to tako.
HPB, naime, kao i ostale banke, također je uveo opciju instant plaćanja, no prilikom zadavanja naloga nju je potrebno posebno odabrati kao opciju; u protivnom se nalog provodi po standardnom modelu, što u slučaju vikenda znači čekanje do prvog narednog radnog dana.
Kako su nam pojasnili iz HPB-a, regulatorni okvir ne nameće obvezu da se instant koristi kao jedina mogućnost iniciranja transakcije, nego su prema Uredbi o instant plaćanjima sve banke u državama članicama europodručja, uključujući i hrvatske, obvezne omogućiti i zaprimanje i slanje instant plaćanja.
"Napominjemo kako je našim klijentima opcija instant plaćanja na raspolaganju već pet godina te su stekli naviku korištenja tog modela jer je 29. listopada 2020. godine, HPB među prve tri banke u Hrvatskoj pristupila novoj shemi plaćanja i ponudila uslugu provođenja platnih transakcija u gotovo realnom vremenu", pohvalili su se.
Imate pitanje za Veliku škrticu?
Pišite na: [email protected]
Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....