- Ovo mora ostati u arhivi! - početna je rečenica jedne objave koja je posljednjih dana postala neizbježna na društvenoj mreži LinkedIn.
Tijekom aktivnog natječaja za posao kreatora sadržaja za društvene mreže u jednoj kreativnoj agenciji, poslodavac koji je objavio natječaj dobio je zanimljiv e-mail, odnosno, prijavu za posao, koja je privukla pažnju mnogih korisnika LinkedIna. Iako je osoba koja je objavila natječaj naglasila da se "zaista nagledao niza natječaja i svakakvih atrakcija", ističe kako ovo još nikada nije vidio i nazvao primljeni mail "level upom". Podjeljenu prijavu prenosimo u cijelosti.
- Zanima me posao, ne volim pisati te CV, jer većina poslodavac na odogvara na e-mail, kao da živimo u vrijeme dok se pošta slala konjima, pa ću skratiti "max" koliko mogu... - započeo je kandidat za posao svoju prijavu te se predstavio imenom i prezimenom.
- Završio sam elektrotehničku školu, do sad sam radio posvuda i u svim sektorima, vezano uz ovaj posao, imao sam obrt za web dizajn i isključivo sam radio u turizmu, još uvijek imaju profil na Facebooku - nastavio je kandidat koji traži novi posao. Iako određene informacije (ime njegovog obrta ili firme u kojoj je radio) nisu poznate javnosti, autor molbe je istaknuo kako je i godinama vodio određenu stranicu na Facebooku, isključivo iz svog "gušta prema prometalima i smetalima".
Od ostalih kvalifikacija, naglasio je kako je završio tečaj za program Unity 3D, a prema njegovim riječima, "bilo je i nešto C++ programiranja, iako ga to ku*** ne zanima".
- Znam radit u Photoshopu, stavit tuđu sliku na tuđe tijelo i ostale gluposti...Znam ponešto i što se tiče audio produkcije. Eto, toliko što mogu vezano za posao što tražite, ostalo ak‘ želite, morat ćete platiti - piše na kraju ove unikatne molbe za posao.
Ovu molbu za posao okarakterizirale su gramatičke pogreške i pokoja psovka te neformalan pristup, a objava poslodavca vrlo se brzo proširila LinkedInom, inače društvenoj mreži kojoj je krajnji cilj povezivanje poslodavaca i radnika te pronalazak posla.
- Žao mi je vidjeti da generalno dolazi do velikog srozavanja ikakve kreativnosti, pismenosti i želje da se netko zaposli. Nije ovo izdvojeni primjer ima ih podosta... Samo je ovaj za zapitati se, a onda nasmijati - stoji u objavi koja prikazuje prijavu za posao.
Nadalje, autor oglasa je napisao kako "od svih primljenih prijava, rijetke su one pismene, kreativne, pristojne i postaje preteško pronaći kvalitetnu osobu za rad". Isto tako, izrazio je svoj stav prema mlađim generacijama, koje, prema njemu, "očito od silnih pametnih telefona i aplikacija postaju totalni dummy idioti!"
Dok neki korisnici LinkedIna hvale ovu prijavu kao kreativnu i iskrenu, te mu savjetuju da ga pozove na razgovor za posao, drugi su šokirani.
- Ja sam iskreno šokirana komentarima koji ovo odobravaju i pohvaljuju. Ne njegovim otuznim pokušajem da bude simpatičan a, da upotrijebim njegov nepismeni diskurs, "k**** ga ne zanima posao" vec ekipom koja ovo smatra normalnim - stoji u jednom komentaru koji je očigledno osudio ovakav pristup prijavi za posao. S druge strane, ima onih koji vide nešto pozitivno u ovakvoj prijavi za posao i odabiru vokabulara.
- Meni je ovo skakodnevnica i navikao sam primati ovakve prijave. Znam da je malo čudno, ali pronađu se pravi dijamanti među ovakvim ljudima i prijavama. Zovite ga slobodno na razgovor, Vaš HR ili ako imate psihologa će odmah sve shvatiit u 13 sekundi da li je ili nije. Nismo naviknuti, ali se stvari mijenjaju, tako da mi koji tražimo ljude moramo postati kreativniji i bolji, jer smo mi sada tražitelji - iznio je svoj stav jedan komentator, a još ih je nekoliko naglasilo kako im se svidio humor spomenutog kandidata za posao.
Također, neki su komentatori protumačili ton njegovog e-maila kao "ogorčen" i razumjeli njegove riječi kao kritiku poslodavaca.
- Pročitajte početak rečenice i sve će vam biti jasno o čemu se radi. On je ogorčen jer poslodavci ne odgovaraju na e-mail. Izgubio je poštovanje prema njima i logični su onda ovakvi upisi jer se čovjek ustvari sprda zbog toga što ga prave budalom - napisao je jedan komentator.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....