DIGITALNA PRETPLATA

Hrvatski portali privukli su 30.500 pretplatnika. Malo ili puno? Dovoljno za život ili ne?

Digitalne pretplate u Hrvatskoj u fazi su rasta. Iako prihodi trenutačno nisu značajni za izdavače, jasni su indikatori većeg potencijala te trenda da postanu veći dio prihoda

Već u idućoj godini broj pretplatnika na online sadržaj Jutarnjeg lista preskočit će broj print pretplatnika, kaže direktor digitalnog izdavaštva Hanza Medije

 Vedran Peteh/Cropix

Hrvatski medijski izdavači koji su s uvođenjem digitalne pretplate na sadržaj većinom krenuli tek prije nešto manje od tri godine, do 1. listopada ove godine privukli su 30.500 pretplatnika, a prihod od pretplata ove će godine dosegnuti 1,5 milijuna eura, što je rast od devet posto u odnosu na prijašnji kvartal.

Pokazalo je to istraživanje konzultantice Maje Maldini, koje je naručila Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) i koje je javno predstavljeno na ovogodišnjem SoMo Borcu.

Čvrsti i drugi modeli

To nije prvo takvo istraživanje jer sam kao novinar i sam radio sličan projekt koji je financiralo Društvo za zaštitu novinarskih autorskih prava (DZNAP), ali ovo je prvi put da su izdavači bili spremni dostaviti konkretne podatke...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2024 09:22