OGROMAN PROBLEM

Hrvatski korisnici PlayStationa već 45 dana na rubu živaca: ‘Ne možemo ništa kupiti...‘

Kod pokušaja kupnje sadržaja, korisnik dobije poruku o pogrešci prilikom plaćanja i ne može dovršiti kupnju
 Screenshot/Playstation.com

Četrdeset i peti je dan otkako je u euro u Hrvatskoj službena valuta, a jednako toliko korisnici PlayStationa ne mogu karticama kupovati igre, pretplate i ostale sadržaje u PlayStation trgovini. Iz hrvatske tehničke službe potvrdili su nam problem, no ne znaju kad će biti otklonjen, odnosno kad će izravno plaćanje ponovno biti omogućeno.

Na stranicama korisničke podrške stoji obavijest da je u tijeku proces zamjene valuta koji će potrajati neko vrijeme uz navedeni službeni tečaj, upravo na praćenje te stranice uputila nas je djelatnica koja je navela da se tamo mogu naći najnoviji podaci.
To ne znači da su hrvatski korisnici u potpunosti zakinuti za obavljanje transakcija u PlayStation trgovini, samo što sve kupnje moraju ići preko voucher bonova.

Kod pokušaja kupnje sadržaja, korisnik dobije poruku o pogrešci prilikom plaćanja i ne može dovršiti kupnju. Isti se problem javlja i kod produljenja pretplate, no svim pretplatnicima PS Plusa Sony je besplatno produljio pretplatu kao ispriku za trenutno stanje.

Na PlayStation Storeu kupnje bonovima mogu se normalno koristiti, neovisno o zemlji iz koje se kupuje. Fizički bon može se kupiti u različitim trgovinama, a elektronički u raznim aplikacijama i trgovinama informatičke opreme. Cijene bonova kreću se od 4,64 do 122,50 eura, a uz kupnju svakog od njih plaća se i naknada u iznosu od nekoliko kuna koja ovisi o veličini bona.

Druga caka koja se javlja je da se novac s bona mora potrošiti unutar PlayStation trgovine, odnosno ne može se zatražiti povrat ako korisnik ne potroši potpuni iznos na bonu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 11:13