Slovenski mediji primijetili su ovih dana da glavna hrvatska turistička kampanja, stranica Safe stay in Croatia, nije dostupna na slovenskom jeziku, iako su Slovenci drugo najveće hrvatsko emitivno tržište.
Kako piše slovenski dnevni list zurnal24.si, na glavnoj internetskoj stranici te kampanje moguće je odabrati prijevod na devet stranih jezika, no među njima nema slovenskog, zbog čega su Glavnom uredu HTZ-a poslali upit kako bi to pojasnili slovenskim čitateljima.
Sličan upit HTZ-u dostavio je i Jutarnji, a ubrzo su pojasnili da će stranica Safe stay in Croatia biti prevedena na slovenski do kraja ožujka te da su na slovenskom tržištu, zbog njegove blizine, odlučili provoditi aktivnosti koje ne uključuju klasičan zakup oglasnog prostora.
"Vezano za prateću promotivnu kampanju, Hrvatska turistička zajednica PR i marketinške aktivnosti, odnosno aktivnosti oglašavanja u sklopu kampanje Safe stay in Croatia, provodi na tržištu Njemačke, Austrije, Italije, Poljske, V. Britanije, Češke, Slovačke, Mađarske, Francuske i Nizozemske.
S druge strane, na tržištu Slovenije se, zbog njegove blizine i vrlo dobrog poznavanja hrvatske turističke ponude od slovenskih partnera, ali i samih gostiju, provode aktivnosti preko drugih komunikacijskih kanala.
Drugim riječima, Predstavništvo HTZ-a u Sloveniji organizira edukacije i prezentacije projekta Safe stay in Croatia, namijenjene turističkim agentima, partnerima, prijevoznicima, a danas počinje i dvodnevna b2b radionica na kojoj će se detaljno pojasniti svi segmenti projekta.
Kontinuirano se provode i PR aktivnosti kroz slovenske medije, s ciljem informiranja opće javnosti, a informacije o projektu plasiraju se i preko newslettera", pojasnili su iz HTZ-a. Inače, prema podacima HTZ-a za 2020., o važnosti slovenskih turista najbolje svjedoči činjenica da su lani ostvarili čak 15% ukupnog broja noćenja u Hrvatskoj, a ispred njih su Nijemci s 23 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....