SLAVENKA DRAKULIĆ

Hoće li Hrvatska postati jedina zemlja Europske unije bez novina na kioscima

Moja generacija pamti stotine tisuća primjeraka dnevnih listova. Što se u međuvremenu dogodilo da ih čitatelji ne kupuju?
 Marko Todorov/Cropix
Moja generacija pamti stotine tisuća primjeraka dnevnih listova. Što se u međuvremenu dogodilo da ih čitatelji ne kupuju?

Nedavno su dvije informacije privukle pažnju javnosti, naizgled marginalne i naizgled nepovezane. Jedna je vijest da najveći distributer tiskovina Tisak više neće distribuirati tiskovine, tj. štampane novine i magazine (po kojima je Tisak i dobio ime!) na oko 3000 tuđih prodajnih mjesta u Hrvatskoj. To su prije, sjetit ćete se, bile one plastične kućice u kojima se pred tridesetak godina prodavalo samo novine i magazine, a zatim su se polako ušuljali mentol bomboni i papirnate maramice, pa sokovi i čokoladice, prezervativi i baloni i svakakve druge sitnice koje život čine veselijim - za razliku od novina. I sad je Tisak objavio da će ih, doduše, oni prodavati, valjda iz milosrđa, ali neće razvoziti taj slabo prodavani, neprofitni "proizvod" koji se sastoji od tiskanih listova u druge du...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 11:28