BRAWLAMENT

FOTO: NAŠI STUDENTI RAZVILI IGRICU KOJA JE VEĆ HIT NA MREŽAMA 'Ovo radimo kako bismo usrećili druge, gušt nam je kad drugi uživaju u našem trudu'

 
 Srdjan Vrancic / CROPIX

Iako studenti svoje fakultete često časte kritikama jer im ne serviraju u dovoljnoj mjeri primjenjiva znanja, postoje i svijetli primjeri: deset studenata studija primijenjenog računarstva - smjer razvoj računalnih igara na Visokom učilištu Algebra - uspjeli su proizvesti upravo ono za što ih studij osposobljava.

Samostalno su kroz više kolegija razvili svoju prvu pravu igricu, pod nazivom Brawlament. Prije nego što je puste u promet i prodaju, ovih su dana na crowdfunding platformi Indiegogo pokrenuli svoju prvu kampanju prikupljanja novca. Što bolju podršku dobiju, to će igra u konačnici biti bolja - najavljuje tim.

- Ovo je prva prava igra na kojoj smo radili tijekom studija. Podijelili smo se u grupe, jer svatko od nas ima svoje područje interesa i atmosfera je bila vrlo dinamična - kaže nam Jurica Adamek, koji u četiri riječi uspijeva objasniti o smisao igre: - Cilj je sačuvati prijateljstvo!

Zagreb, 010619. 
Visoko uciliste Algebra.
Grupa studenata racunarstva s asistenom Juricom Adamekom, koja je napravila racunalnu igricu za koju vjeruju da ce biti novi hit.
Foto: Srdjan Vrancic / CROPIX
Srdjan Vrancic / CROPIX

Brawlament je igrica za do četiri igrača koji se međusobno pokušavaju izgurati s platforme. Kvaka je u tome da se platforme na koje su smješteni likovi smanjuju. Prostor postaje sve manji, a sve postaje intenzivnije do trenutka kad jedan ne uspije sve izgurati i osigurati pobjedu. Oružja? O da, bazuka koja ispaljuje rakete i baget kratkog dometa. Nismo htjeli, objašnjavaju mladi game developeri, mačeve ili sjekire. Igra kojom su zapravo željeli oživjeti ugođaj nekih starih igara brza je, duhovita i laka za igranje, a studenti vjeruju da će se na tržištu istaknuti zahvaljujući nekim zgodnim mehanizmima koje su uspjeli ugraditi u igricu. Od 3D grafike do koda i zvuka, sve je rad studenata.

Prednošću igre smatraju što runda traje oko minute, runde se ponavljaju i slast slave pripada igraču s najviše osvojenih pobjeda. Tko izgubi, može zatražiti revanš i pokušati ponovo. Za osmišljavanje i razvoj igre trebalo im je oko šest mjeseci, a od velike pomoći bio im je predavač navigator i veteran ove industrije - Victor Popa.

Budući da je njihov studij na engleskom jeziku, u timu imaju dva Francuza, ali i dvije djevojke. Na igri su radili Maxence Delacroix, glavni programer i redatelj igre, Vincet Lelong, programer i redatelj, Sven Mrđen, umjetnički direktor, dizajner grafike i razina igre, Helena Vukas, zadužena za grafiku i izradu razina, Hrvoje Lukavski, koji je radio korisničko sučelje, Matija Huremović, zadužen za zvuk, Karlo Marijić, koji je radio likove i animacije, Stjepan Pavleković, čovjek za produkciju, kanale društvenih mreža i programiranje, Helena Martinović, koja je upravljala projektom i Ivan Radoš, dizajner web stanica.

- Trailer igre završio je na mrežama, gdje smo u kratkom vremenu prikupili prilično mnogo sljedbenika. Zadnji trailer za igru vidjelo je više od 6000 ljudi. Koliko god se nekome to činilo malo, nama je zadovoljstvo što smo uspjeli doprijeti do ljudi - objašnjava Jurica. Kampanja prikupljanja novca putem Indiegogoa traje do 19. lipnja i to je jedan od koraka do izdavanja igrice i njezine ponude na tržištu igara, no primarni im je cilj omogućiti studentima da iskuse cijeli životni ciklus jedne igre, od ideje do njezina izdavanja.

Zagreb, 010619. 
Visoko uciliste Algebra.
Grupa studenata racunarstva s asistenom Juricom Adamekom, koja je napravila racunalnu igricu za koju vjeruju da ce biti novi hit.
Foto: Srdjan Vrancic / CROPIX
Srdjan Vrancic / CROPIX

- U konačnici, mi razvijamo igricu kako bismo usrećili druge, jer i nama je gušt kad drugi uživaju u našem trudu - kažu studenti.

Igricu trenutno poliraju, dorađuju dijelove, stvaraju nove stvari, pri čemu je ideja napraviti nove sadržaje koje mogu definirati oni koji ih podrže na Indiegogou. Tim je zadovoljan dosadašnjim odjekom kampanje, nakon čega planiraju prodavati igricu na itch.io za pet dolara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 13:26