FESTIVAL VODE JUTARNJEG I EPH PRVI U REGIJI

FOTO Mimica: Bitka za vodu počela je i to danas. Prvi metak, točnije prvu čašu ispio je EPH!

U Rovinju su najvažniji ljudi iz Vlade, turističkog biznisa, predstavnici globalnih tvrtki, bankari, fondovi i trend hunteri
 Srecko Niketic / CROPIX

ROVINJ - U Rovinju je danas počeo Međunarodni festival vode HA DVA O. Nekoliko stotina ljudi tijekom sljedeća tri dana pratit će izlaganja više od 30 govornika iz najvažnijih tvrtki iz Hrvatske, Mađarske, Slovenije, Srbije, BiH koje se bave proizvodnjom vode. U Rovinju su se okupili ljudi iz turističkog biznisa, predstavnici globalnih tvrtki, bankari, fondovi i trend hunteri

- Cilj Festivala je razviti platformu za razmjenu ideja, informacija i predstavljanje najboljih praksi u granama vezanim za iskorištavanje vodnog bogatstva - rekao je Sven Semenčić, direktor korporativnih komunikacija EPH.

FESTIVAL VODE JUTARNJEG I EPH Artur Gedike: Odvući ćemo iz Čateža 700.000 Zagrepčana

- Ne znam hoće li se sljedeći rat voditi zbog vode, ne znam hoće li uopće biti novog rata, ali znam da je bitka za vodu počela i to danas. Prvi metak, točnije prvu čašu ispio je EPH organizacijom ovog Festivala, prvog takve vrste ikada održanog u Hrvatskoj, rekao je potpredsjednik vlade Neven Mimica otvarajući danas u Rovinju Waterfest.

- Moglo bi se ovaj sammit preimenovati i u water first jer voda je doista prva - poručio je Mimica pozdravljajući brojne uzvanike.

U Rovinju u hotelu Lone na konferenciji EPH i Jutarnjeg lista okupili su se najistaknutiji regionalni proizvođači vode, predstavnici turističkog biznisa, eksperti za trendove u gospodarskim granama temeljenim na iskorištavanju vodnog bogatstva, zainteresirani investitori, bankari i fondovi.

Očito je ovaj festival jako dobro pogodio temu, jer kako je istaknuto na samom početku konferencije, proizvodnja vode je danas najbrže rastuća svjetska industrija.

FESTIVAL VODE JUTARNJEG I EPH: Naš najvažniji proizvod vani je VODA

Uzvanike je ispred EPH-a pozdravio direktor korporativnih komunikacija Sven Semenčić te pojasnio misao vodilju u osmišljavanju ovog jedinstvenog regionalnog festivala.

- Cilj trodnevnog skupa je unaprijediti stručnu i javnu raspravu o značaju vode kao izvoru gospodarskog razvoja u Hrvatskoj i regiji. Dugoročni cilj Festivala je razvijanje platforme za razmjenu ideja, informacija i predstavljanje najboljih praksi u granama vezanim za iskorištavanje vodnog bogatstva - naglasio je Semenčić.

Mimica je, govoreći o Vladinim ekonomskim i gospodarskim prioritetima, rekao da je upravo korištenje, zaštita i očuvanje vodnog bogatstva jedan od velikih Vladinih projekata.

- Ništa od našeg prirodnog bogatstva pa tako ni vodu sigurno nećemo prodavati, ali zato ćemo stvoriti uvjete za brže i lakše koncesioniranje tvrtkama proizvođačima - poručio je Mimica te citirao svog kolegu ministra zdravlja Rajka Ostojića koji kaže da čista voda obavi više od pola posla u zdravstvu i brizi za zdravlje ljudi.

Prvi predavač sadržajnog trodnevnog Waterfesta dr. Feđa Vukić, profesor na studiju dizajna zagrebačkog Arhitektonskog fakulteta, govorio je o vodi kao brendu koji je to već u svom izvornom postojanju.

Večer je nastavljena okruglim stolom o vodi gdje je savjetnik ministra turizma Davor Njirić govorio o snažnijem korištenju nacionalnog vodnog bogatstva u turističkoj industriji.

Prvi dan Festivala zatvorio je najpoznatiji svjetski sommelier za vodu antropolog Michael Mascha, inače zagovornik jedinstvene ideje o uspostavi kulture vode.

Sam Festival održava se u dizajn hotelu Lone, iz sastava Maistre, čiji se ambijent idealno prožima s filozofijom festivala. Na Waterfestu okupljeni vrhunski predavači i panelisti, stručnjaci za sve što se od vode, s vodom i na vodi može napraviti, sigurno će otvoriti neke nove aspekte u korištenju, ali i komercijalizaciji te zlatne kapi života o kojima do sada možda nismo niti razmišljali.

U proteklih nekoliko deseteljeća globalna prodaja buteljirane vode postala je jednim od vodećih svjetskih biznisa koji se trenutno procjenjuje na približno 60 milijardi dolara. Procjenjuje se da će se do 2020. vrijednost tog tržišta popeti na bilijun dolara. Hrvatska raspolaže sa zavidnim rezervama pitke vode visoke kvalitete. Naše tržište raste godišnje u prosjeku 15 posto. Činjenica da smo u društvu trideset vodom najbogatijih zemalja svijeta govori koliko je to snažan i do sada nedovoljno iskorišten gospodarski potencijal.

Međunarodni festival vode HA DVA O organizira se pod okriljem Like Croatia, najvećeg izdavačkog turističkog projekta u Hrvatskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. rujan 2024 09:29