Dugo najavljivani Point šoping centar u zagrebačkom kvartu Vrbani III, koji nazivaju prvim trgovačkim centrom za susjedstvo, napokon otvara vrata. Šoping centar smješten je na lokaciji s odličnom prometnom povezanošću te u neposrednoj blizini Jarunskog jezera.
Kompleks je građen u skladu s najnovijim ekološkim standardima održivosti, moderne arhitekture i inovativnih rješenja u oblikovanju interijera. Koncept prostora zamišljen je tako da se na jednom mjestu nudi niz trgovina iz segmenta mode, kozmetike, gastronomije i zabave, usluga i zabavnih sadržaja.
Odjeća za krupne
Ovo će biti mjesto okupljanja, kupnje, zabave, obavljanje svakodnevnih sitnica i provođenja slobodnog vremena stanovnika zapadnog dijela grada, ali i svih ostalih dijelova. U četvrtak 29. 8. u 9 sati je neslužbeno otvorenje za prve kupce koji će moći obaviti šoping u Konzumu, DM-u, ljekarni Farmacije, L’Occitaneu, Benettonu, napraviti transakcije u korisnim servisima centra kao što su ured Hrvatske pošte, poslovnica Hypo banke, mjenjačnica...
- Cilj nam je da stanovnici Vrbana, ali i cijelog ovog dijela grada, što prije počnu koristiti usluge centra u neposrednom susjedstvu - govori Krešimir Dominis, direktor centra. Poznati švedski masbrend lanac odjeće Lindex upravo je u Pointu otvorio jedinu trgovinu u Hrvatskoj s dodatnom XXL linijom Generous s konfekcijskim brojevima 42+. Point je, također, prvo mjesto u Hrvatskoj u kojem se otvara trgovina britanske modne marke Next, a poseban akcent stavljen je na ponudu dječje odjeće i obuće.
Najveća fitness dvorana
Uskoro planiraju dovesti i podliniju Next home sa sitnicama za uređenje doma. U rujunu će se otvoriti i ogromni fitness centar Invictus na više od 700 četvornih metara, što će biti najveća fitness dvorana u ovom dijelu grada. Teretana će biti opremljena najsuvremenijim spravama i nuditi sasvim inovativne programe vježbanja. U sklopu centra bit će i velika igraonica za djecu u kojoj će se mališani moći zabavljati dok roditelji obavljaju kupnju.
Čitav centar prostire se na 40.000 kvadrata, i to na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže, a ukupno je tu više od 50 trgovina. U središtu centra nalaze se pokretne stepenice koje dominiraju cijelim tim futurističkim ambijentom, a stakleni krov omogućava odličnu dnevnu rasvjetu koja stvara dojam kao da niste u zatvorenom prostoru. Ovaj su projekt dizajnirali neki od najboljih europskih stručnjaka za trgovačke centre s ciljem stvaranja građevine za pamćenje s najmanjim mogućim utjecajem na okoliš.
Originalno pročelje napravljeno je od perforiranog bijelog materijala, a dramatična stropna struktura pokriva golemi središnji prolaz koji gotovo postaje produžetak glavne ulice i stvara dojam da posjetitelji zapravo kupuju u glavnoj ulici.
Drugi (posljednji) kat je ogroman kompleks s kafićima, finjak restoranima i prostranom terasom koja se proteže na oko 500 četvornih metara, a uz Storiju i Laganini najavljuju i otvorenje nove podružnice jednog od trenutno najpoznatijih zagrebačkih restorana.
Premda nam u centru nisu željeli potvrditi te glasine, gradom kruži priča da se radi o bosanskom restoranu Sofra.
Zabava na krovu
Ovo je prvi put u Hrvatskoj da je jedan cijeli kat u šoping centru namijenjen isključivo za zabavu i provod.
- Ova terasa zamišljena je kao svojevrsna špica Vrbana, odnosno mjesto koje će postati centar noćnog života zapadnog dijela grada - objašnjava Krešimir Dominis. Na njoj će se održavati najrazličitiji eventi - promocije glossy magazina, glazbene večeri, koncerti, modne revije, afterwork partyji, sportski prijenosi na ogromnoj plazmi, ali i svakodnevno druženje uz piće.
Ovaj dio bit će otvoren za posjetitelje i nakon što se šoping centar zatvori, a do njega će voditi poseban noćni ulaz - vanjski lift povezan direktno s terasom i garažom sa 500 parkirnih mjesta.
Dakle, mjesto za dnevni šoping navečer se pretvara u klupski prostor u kojemu možete večerati, popiti piće, zaplesati ili zatulumariti. Svečano otvorenje bit će 26. rujna, a na inauguracijskom eventu, odnosno velikom tulumu dobrodošlice za susjedstvo Big Point Partyju održat će se i veliki koncert s gostom iznenađenja.
Investicija je teška 50 milijuna eura, a iza gradnje projekta stoji tvrtka specijalizirana za trgovačke centre Sonae Sierra, jedan od najvećih europskih specijalista za razvoj trgovačkih centara (trenutno upravlja s njih više od 70). Investitor je firma Bluehouse Capita, vodeći investitor za nekretnine na području srednje i jugoistočne Europe. (Iva Todorić)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....