Potrošači koji su ovih dana u jednom trgovačkom lancu htjeli kupiti šampon od jedne litre s ograničenom cijenom od 3.49 eura ostali su u čudu kad su vidjeli stanje na polici.
Naime, tamo su stajala dva naizgled identična šampona od koprive slovenskog proizvođača Afrodita, ali s posve različitim cijenama. Na jednoj boci je stajala cijena 2.95, a na drugoj 5.20 eura, dakle čak 76 posto više.
Tek kad se naša čitateljica malo bolje zagledala, shvatila je u čemu je trik - i Afrodita je posrnula pred valom masovne shrinkflacije odnosno smanjivanja proizvoda pa je svoje pakiranje šampona smanjila za 50 mililitara te mu podigla cijenu.
Naime, kako je Vlada ograničila isključivo cijenu šampona od jedne litre, smanjivši pakiranje za pola deci Afrodita više nije obavezna držati maksimalnu cijenu od 3.45 eura pa potrošači tako sada za deci ovog šampona plaćaju čak 89 posto više nego ranije.
Kako su za Jutarnji poručili iz Afrodita commerca, distruibutera proizvoda slovenske kozmetičke kuće Afrodita, do "korekcije šampona na 950 mililitara došlo je zbog promjene proizvodnog procesa šampona od 1000 ml".
" Glede maloprodajnih cijena, sukladno zakonskoj regulativi, nismo u mogućnosti utjecati na maloprodajne cijene trgovaca.
Trgovci samostalno kreiraju maloprodajne cijene u skladu s vlastitom poslovnom strategijom", poručili su.
Na pitanje jesu li pakiranje zapravo smanjili zbog činjenice da je Vlada ograničila cijene, nisu odgovorili, no nisu prvi koji su posegnuli za takvom taktikom. Nedavno je tako i DM prestaop na police stavljati svoj toaletni papir od 10 rola s tri sloja jer im to zbog ograničene cijene više nije bilo isplativo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....